گوشی موبایل

منتظر گوشی Redmi K70 Ultra در آینده نزدیک باشید

در حالی که اخیرا شایعات در مورد سری جدید ردمی K80 منتشر شد، این کمپانی هنوز مدلی برای معرفی از سری K70 دارد و آن چیزی نیست جز گوشی Redmi K70 Ultra. به نظر می رسد رونمایی نزدیک است و به تازگی پایگاه داده IMEI GSMA گواهی به این گوشی داد.

این لیست تایید کرده که دستگاه با شماره مدل 2407FRK8EC در حقیقت همان Redmi K70 Ultra است. “C” در انتهای شماره مدل نشان دهنده آن است که این یک نسخه چینی بوده و مانند نسل قبل، ردمی ممکن بوده این گوشی را در سطح جهانی عرضه نکند.

در سوی دیگر، ما انتظار داریم که آن را به عنوان یک Xiaomi 14T Pro ریبرند شاهد باشیم زیرا اخیراً در پایگاه داده IMEI  رویت شد. طبق معمول، لیست IMEI هیچ مشخصاتی را آشکار نکرد.

گفته شده که این گوشی به چیپست مدیاتک Dimensity 9300+ و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی مجهز است. طبق افشا 3C، از شارژ سریع سیمی 120 واتی پشتیبانی کرده و و در سوی دیگر باید به حافظه 24 گیگابایت رم LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 نیز اشاره کرد.

منتظر گوشی Redmi K70 Ultra در آینده نزدیک باشید

همچنین شایعه شده که K70 Ultra دارای بدنه درجه یک با فریم فلزی و بدنه عقب شیشه ای است. احتمالاً در قسمت عقب یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض و یک دوربین ماکرو خواهد داشت.

در قسمت جلو یک صفحه نمایش با وضوح 1.5K و پنل اولد تعبیه شده  که ممکن بوده با یک تراشه نمایشگر دو هسته ای اختصاصی همراه باشد. گذشته از آن، انتظار داریم گوشی Redmi K70 Ultra برای محافظت در برابر آسیب های تصادفی یا عوامل محیطی، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب ارائه دهد.

در مورد عرضه، شایعات به ماه جولای اشاره داشتند. ما منتظر هستیم تا شیائومی بزودی معرفی را انجام دهد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا