گوشی موبایل

شیائومی 15 پرو به حسگر OmniVision OV50K مجهز است

اکنون که شیائومی 14 اولترا عرضه شده، منصفانه است که بگوییم شیائومی ممکن است به سری شیائومی 15 برود. این برند باید این گوشی ها را ظرف یک ماه یا بیشتر از زمان عرضه پردازنده های آینده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 معرفی کند. در حالی که برخی گزارش ها در مورد سری 15 شیائومی منتشر شده است، ما اطلاعات کمی در مورد این دستگاه های آینده داریم.

همانطور که گفته شد، وبلاگ نویس ویبو @体验more مشخصات دوربین ادعایی شیائومی 15 پرو را به اشتراک گذاشته است. طبق اطلاعات منتشر شده، شیائومی 15 پرو دارای سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی قدرتمند 50 مگاپیکسلی (احتمالاً OV50K) است که از فناوری نوآورانه TheiaCel برای عملکرد عالی در نور کم و محدوده دینامیکی بهره می برد.

لنز تله فوتو از سنسور 50 مگاپیکسلی IMX882 استفاده می کند که در مقایسه با OV64B هنگام زوم دیجیتال، وضوح کمی کاهش می‌یابد. با این حال، نوید بهره وری انرژی بهتر و بهبود قابل توجهی در قابلیت های زوم نسبت به نسل قبلی را می دهد.

شیائومی 15 پرو به حسگر OmniVision OV50K مجهز است

نکته برجسته سنسور اصلی است. OV50K دارای فرمت بزرگ 1/1.3 اینچی و پیکسل های 1.2 میکرونی برای گرفتن نور استثنایی است. این دستگاه از ویژگی‌هایی مانند باندینگ پیکسلی 4 در 1 برای بهبود عملکرد در نور کم، نرخ فریم بالا و حتی ضبط ویدیوی ۸K پشتیبانی می‌کند. این سنسور در حال حاضر در دستگاه هایی مانند آنر مجیک 6 پرو وجود دارد.

گزارش‌های قبلی همچنین نشان می‌دهند که ممکن است شاهد طراحی مجدد ماژول دوربین با طرح مربع باشیم. انتظار می رود صفحه نمایش روی شیائومی 15 پرو وضوح 2K با طراحی میکرو منحنی ارائه دهد. در مورد پردازنده، انتظار می رود دستگاه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه شود.

در مورد اسنپدراگون 8 نسل 4، گفته می شود که این تراشه آینده با پیشرفت های شگفت انگیزی نسبت به نسل قبلی خود همراه خواهد بود. طبق گزارش ها، هسته عملکرد چیپ می تواند تا 4.2 گیگاهرتز کار کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که این تراشه 3000 امتیاز در تک هسته‌ای و 10000 امتیاز در تست‌های چند هسته‌ای در Geekbench خواهد شکست. همه آنچه گفته شد، این تراشه جدید نیز بسیار گران خواهد بود زیرا گزارش ها ادعا می کنند که مارک های چینی احتمالاً برای پایین نگه داشتن هزینه ها تلاش خواهند کرد و احتمالاً جایی برای یک پرچمدار مقرون به صرفه با عملکرد Snapdragon 8 Gen 4 وجود نخواهد داشت.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا