گوشی موبایل

سری ردمی K80 شیائومی یک نسخه ویژه دارد

شرکت شیائومی ماه نوامبر قصد دارد سری گوشی رده بالا ردمی K80 را در چین رونمایی کند و مدتی بعد نیز عرضه می شوند. به تازگی اسمارت پیکاچو ویبو فاش کرده که تمامی عضای سری ردمی K80 دارای نمایشگر 2K هستند.

ردمی K70 همچنین با صفحه نمایش 2K (1440 x 3200) با حداکثر روشنایی 4000 نیت، پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision برای رنگ‌های زنده و پشتیبانی از TUV Rheinland برای محافظت از چشم‌ها به بازار رسید. طبق گفته‌های سازنده، نمایشگر سری K80 شبیه به سری‌های میان‌رده Redmi Note کمی خمیده است.

این کارشناس صنعت افزود  که سری ردمی K80 مانند گذشته دارای یک مدل با برند مشترک خواهد بود. به عنوان مثال، Redmi K70 Pro Champion Edition با همکاری Redmi و Lamborghini بود. بنابراین، مدل گزارش شده با نام تجاری مشترک در سری Redmi K80 نیز می‌تواند یک نسخه Champion باشد که با همکاری لامبورگینی ساخته شده است.

سری ردمی K80 شیائومی یک نسخه ویژه دارد

برای اینکه تصوری از آنچه انتظار داشته باشید، Redmi K70 Pro Champion سال گذشته حدود 1200 دلار قیمت داشت و طراحی متفاوتی نسبت به مدل پرو ارائه می داد. طبق شایعات قبلی، سری ردمی K80 شامل چیپست Snapdragon 8 Gen 4 می شود. K80 Pro به پرچمدار آینده اسنپدراگون مجهز خواهد شد در حالی که مدل پایه از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 فعلی موجود است. این گوشی دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است.

اسنپدراگون 8 نسل 4 در کنفرانس فناوری اسنپدراگون 2024 در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. چیپست پرچمدار آینده بر روی نسل دوم فرآیند 3 نانومتری TSMC ساخته شده است. برخلاف Snapdragon 8 Gen 3، چیپ 8 نسل 4 از معماری Nuvia Phoenix که خود توسعه یافته کوالکام بوده، بهره می گیرد. در مقایسه با معماری ARM، معماری Nuvia Phoenix از مزیت بالاتری در عملکرد برخوردار است. این همچنین اولین چیپ 5G این شرکت بوده که کاملاً خود توسعه یافته است.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا