گوشی موبایل

رنگ بندی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 لو رفت

سامسونگ قرار است از جدیدترین گوشی های تاشو خود، گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6، در رویدادی که در تاریخ 10 جولای برگزار می‌شود، رونمایی کند. در حالی که جزئیات رسمی هنوز در دست نیست، یک منبع موثق اکنون گزینه های رنگی این دستگاه های آینده را فاش کرده است.

Evan Blass، یکی از افشاگران معروف، فاش می‌کند که زد فلیپ 6ردر چهار رنگ اصلی: آبی، نعنایی، سایه نقره‌ای و زرد در دسترس خواهد بود. در همین حال، گلکسی زد فولد 6 ممکن است در سه رنگ دریایی، صورتی و سایه نقره ای عرضه شود.

اما این همه چیز نیست. Blass همچنین نشان می‌دهد که هر دو گوشی دارای رنگ‌های اضافی هستند که منحصراً از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ در مناطق خاصی در دسترس هستند. گلکسی زد فلیپ 6 در رنگ‌های مشکی، هلویی و سفید عرضه می‌شود، در حالی که Z Fold 6 ممکن است در رنگ‌های سیاه و سفید ساخته شود.

رنگ بندی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 لو رفت

سامسونگ که به ارائه رنگ‌های بی‌صدا برای تاشوی فولد معروف است، به نظر می‌رسد در حال برنامه‌ریزی رنگ های واضح‌تری برای گوشی تاشو بزرگ‌تر خود است. با توجه به مشخصات، انتظار می رود گلکسی زد فلیپ 6 طراحی قبلی خود را حفظ کند اما با یک لولای بهبود یافته که چین و چروک روی نمایشگر تاشو را کاهش می دهد. این گوشی ممکن است با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه شود.

زد فولد 6 ممکن است تغییرات قابل توجهی در سیستم دوربین خود نسبت به مدل قبلی نداشته باشد. با این حال، احتمالاً از همان پیشرفت‌های لولا و کاهش چین‌خوردگی صفحه‌نمایش Z Flip 6 بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود که دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری کمی بزرگ‌تر باشد که به طور بالقوه به 4600 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد.

شایعه شده است که هر دو گوشی دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها مانند قابلیت‌های Galaxy AI، استاندارد مقاومت در برابر آب IPX8، بلندگوهای استریو، شارژ سریع 25 واتی و شارژ بی‌سیم هستند. آنها ممکن است با One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 عرضه شوند و حداکثر تا هفت نسخه اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا