گوشی موبایل

این گوشی جدید موتورولا با گارانتی بزرگ چهار ساله عرضه می شود

بسیاری از گوشی‌های اندرویدی که در ایالات متحده فروخته می‌شوند دارای یک سال گارانتی هستند، در حالی که اتحادیه اروپا و چندین بازار دیگر گارانتی دو ساله را برای دستگاه‌ها الزامی می‌کنند. اگر دو سال برای شما کافی نباشد چه؟ خوب، موتورولا یک گوشی برای شما دارد، اگر در کشور مناسب زندگی می کنید.

موتورولا فاش کرده است که گوشی هوشمند ارزان قیمت Moto S50 Neo دارای چهار سال گارانتی خواهد بود که از گارانتی های ارائه شده توسط سایر سازندگان پیشی می گیرد.

گارانتی چهار ساله شامل یک سال گارانتی به علاوه خدمات گارانتی تمدید شده رایگان و سه ساله، مطابق با چاپ دقیق در یک تصویر رسمی (زیر) است.

این گوشی جدید موتورولا با گارانتی بزرگ چهار ساله عرضه می شود

همچنین تایید شده است که موتو اس 50 نئو با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود در حالی که تنها 171 گرم وزن دارد. گویی این گوشی در وب سایت رگولاتوری TENAA چین نیز رویت شده است و دارای صفحه نمایش اولد+FHD، تراشه هشت هسته ای 2.3 گیگاهرتز، دوربین عقب 50 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

متأسفانه، Moto S50 Neo و پیشنهاد گارانتی همراه آن در حال حاضر فقط مربوط به چین است. ما از موتورولا پرسیده‌ایم که آیا قصد دارد ضمانت‌نامه‌های چهار ساله برای هر گوشی در ایالات متحده ارائه دهد یا خیر و بر این اساس گزارش را به‌روزرسانی خواهد کرد. اما ما دوست داریم که آن یا سایر برندها را با ضمانت‌های چهار ساله در بازارهای جهانی ببینیم.

تحقیقات Counterpoint پیشتر پیش‌بینی کرده بود که افراد در سال 2023 تقریباً 40 ماه گوشی خود را نگه می‌دارند. همچنین شاهد بودیم که چندین سازنده به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری پنج یا حتی هفت ساله را ارائه کرده‌اند. بنابراین منطقی به نظر می رسد که ضمانت ها و در دسترس بودن قطعات یدکی با این وعده های نرم افزاری مطابقت داشته باشند.

منبع
androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا