گوشی موبایل

گوشی هواوی Maimang 30 در ماه جولای رونمایی می شود

به نظر می رسد هواوی پیشنهادات جالبی برای ماه آینده دارد و یکی از آنها می تواند گوشی هواوی Maimang 30 باشد. غول فناوری چینی احتمالاً نه چهار، بلکه در مجموع شش محصول را در جولای 2024 رونمایی خواهد کرد.

کارشناس ویبو @UncleKanshan اشاره می کند که هواوی ممکن است گوشی هواوی Maimang 30 را در ماه جولای عرضه کند. مشخصات و ویژگی های کلیدی گوشی هوشمند جدید در حال حاضر ناشناخته است. با این حال، اطلاعات نشان می دهد که می تواند یک دستگاه با قابلیت 5G باشد.

سری Maimang اکنون به طور خاص به China Telecom تعلق دارد و زیر مجموعه محصولات انتخاب هوشمند هوآوی است. دومی سال ها پیش شروع به فروش دستگاه کرد. اما به دنبال تحریم های ایالات متحده، این شرکت سری موردنظر را به China Telecom منتقل کرد. بنابراین، اکنون یک دستگاه شخص ثالث است که توسط سرویس‌های هواوی پشتیبانی می‌شود. پس از عرضه Maimang 20 5G در سال گذشته، این شرکت اکنون ممکن است این سری را با یک محصول جدید ارتقا دهد.

گوشی هواوی Maimang 30 در ماه جولای رونمایی می شود

گوشی Maimang 20 دارای ساختار حلقه دوربین دوگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 4 نسل 1 5G و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی است. از نظر ظاهری شبیه سری P50 است. ارزش این را دارد که ببینیم Maimang 30 چه تغییرات عمده ای را روی میز به ارمغان خواهد آورد.

جدا از گوشی جدید، به نظر می رسد این شرکت یک بلندگوی قابل حمل به نام Sound Joy 2 نیز دارد. پس از دو سال وقفه، غول فناوری ممکن است قصد داشته باشد دستگاه صوتی جمع و جور خود را با آخرین ویژگی ها و برخی از قابلیت های قابل توجه ارتقا دهد. هواوی Sound Joy در مارس 2022 پا به پلتفرم مصرف کننده گذاشت. این دستگاه با مهندسی مشترک Devialet، پوشش پارچه ای سه بعدی را ارائه می کند و جلوه های صوتی مبتنی بر Devialet، صدای شفاف و فراگیر و همچنین عمر باتری طولانی مدت را ارائه می دهد.

این دستگاه دارای سیستم عامل HarmonyOS 2.0 است و همچنین دارای یک باتری 8800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 40 واتی است.

منبع
huaweicentral

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا