گوشی موبایل

هواوی گوشی +Mate 60 Pro را برای پیش فروش عرضه کرد

پکن، 8 سپتامبر (رویترز) – شرکت فناوری هوآوی چین روز جمعه پیش فروش تلفن هوشمند میت 60 پرو پلاس خود را آغاز کرد و نسخه جدیدی را به مجموعه ای اضافه کرد که توجه جهانی را به دلیل افشای موفقیت شرکت فناوری چینی در مقابله با تحریم های ایالات متحده به خود جلب کرده است.

بدون تبلیغات قبلی، همانطور که برای معرفی گوشی هوشمند Mate 60 Pro در هفته گذشته انجام داد، این شرکت در فروشگاه آنلاین رسمی خود اعلام کرد که سفارشات این گوشی را از ساعت 10:08 صبح (0208 GMT) با تحویل تا اکتبر آغاز خواهد کرد. 9.

مشخصاتی که شرکت برای این گوشی ارائه کرده است، توانایی آن را برای اتصال همزمان به دو ماهواره و حافظه داخلی بزرگتر در مقابل میت 60 پرو نشان می دهد. قیمتش را منتشر نکرد.

تست‌های سرعتی که خریداران در رسانه‌های اجتماعی چینی به اشتراک گذاشته‌اند، نشان می‌دهد که میت 60 پرو می‌تواند سرعت دانلود بیش از گوشی‌های 5G برتر را داشته باشد.

یک شرکت تحلیلی TechInsights همچنین دریافته است که این تلفن از تراشه Kirin 9000s جدید استفاده می‌کند که در چین توسط Semiconductor Manufacturing International Corp (SMIC) (0981.HK) ساخته شده است.

این کشف به‌عنوان پیشرفتی برای هواوی تلقی می‌شود که دسترسی آن به ابزارهای ساخت تراشه ضروری برای تولید پیشرفته‌ترین مدل‌های گوشی از سال 2019 توسط ایالات متحده محدود شده است و این امر قبلاً باعث می‌شد این شرکت تنها دسته‌های محدودی از مدل‌های 5G را با استفاده از تراشه‌های ذخیره شده عرضه کند.

این شرکت روز جمعه همچنین Huawei Mate X5، نسخه جدیدی از سری گوشی های تاشو خود را معرفی کرد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا