گوشی موبایل

رونمایی از آیفون ۱۵ قدرتمندترین گوشی 2023

انتظار می‌رود آیفون 15 پرو مکس تغییرات قابل‌توجهی نسبت به مدل برتر سال گذشته داشته باشد (از نظر کیفیت ساخت و بهبود سخت‌افزار) همراه با افزایش قیمت بسیار زیاد، اما پیکربندی ذخیره‌سازی پایه این گوشی اینطور نیست.

طبق یک گزارش توسط این شرکت مطرح شود. با توجه به شایعات استفاده از تیتانیوم به جای فولاد ضد زنگ برای شاسی خارجی مدل آتی آیفون 15 پرو مکس، انتظار می رود قیمت گوشی آینده اپل در سال جاری افزایش یابد.

با استناد به یادداشت تحقیقاتی تحلیلگران TrendForce، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس قرار است با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار شوند. در حالی که شایعه شده است که قیمت مدل پرو 999 دلار باشد، شرکت تحقیقات بازار ادعا می کند که قیمت آیفون پرو مکس 9 درصد افزایش می یابد و از 1199 دلار شروع می شود. 100 دلار نسبت به iPhone 14 Pro Max.

Unveiling iPhone 15, the most powerful phone of 2023

ماه گذشته، گزارش شد که قیمت‌های هر دو مدل Pro امسال افزایش می‌یابد، در حالی که آنها بین 256 گیگابایت تا 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهند. با این حال، TrendForce بیان می‌کند که هر دو آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس مانند نسخه‌های قبلی خود تا 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه خواهند کرد. در عوض، طبق گزارش‌ها، 8 گیگابایت رم در مقایسه با مدل‌های Pro سال گذشته 6 گیگابایت افزایش یافته است.

اپل قبلاً تاریخ رویداد بعدی معرفی خود را تأیید کرده است. انتظار می‌رود این شرکت از سری گوشی‌های هوشمند آیفون 15، مدل‌های جدید اپل واچ و نسخه تازه‌ای از AirPods Pro در رویداد Wonderlust خود در 21شهریور(12 سپتامبر)، رونمایی کند.

امسال، شایعه شده است که این شرکت نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود را برای اولین بار به درگاه‌های USB Type-C مجهز می‌کند، با گزارش‌هایی که حاکی از آن است که آنها می‌توانند پشتیبانی از Thunderbolt/USB 4 و شارژ سریع‌تر تا حداکثر 35 وات را ارائه دهند. انتظار می رود مدل های آیفون 15 پرو دارای چیپست پیشرفته A17 Bionic و یک دکمه Action باشند که گفته می شود قابل برنامه ریزی است.

گفته می شود که آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس دارای شاسی تیتانیومی هستند که نشان می دهد این گوشی نسبت به مدل های قبلی که از فولاد ضد زنگ ساخته شده بودند بادوام تر و سبک تر خواهد بود.

یکی دیگر از ارتقاهای مهم دیگری که شایعه شده است به مدل Pro Max راه پیدا می کند، یک دوربین جدید پریسکوپ است که عملکرد زوم اپتیکال بهتری را ارائه می دهد. زمانی که این شرکت در رویداد Wonderlust خود در 21شهریور از گوشی های هوشمند آینده اپل رونمایی کرد، اطلاعات بیشتری در مورد گوشی های هوشمند آینده خواهیم فهمید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا