گوشی موبایل

رونمایی از Redmi Note 13 Pro شکافی در دنیای تکنولوژی!

Redmi Note 13 Pro+ دارای تراشه Dimensity 7200 تقویت شده و دوربین 200 میلیون پیکسلی است.

امسال دهمین سالگرد ردمی است. آنها یک سورپرایز سپتامبر در آستین خود برای این مناسبت دارند، اما تاریخ دقیقی ذکر نشده است.

این برند چینی خط قرمز ردمی نوت 13 را به نمایش خواهد گذاشت و در حال حاضر بر روی حداکثرترین مدل تمرکز کرده است: ردمی نوت 13 پرو پلاس.

این دستگاه دارای تراشه Dimensity 7200 توربوشارژ و سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی است.

آنها مشخصات چشمگیر Note 13 Pro+ را افشا کردند. بدون پرداختن به جزئیات زیاد، اطلاعات برخی از مشخصات کلیدی – تراشه و دوربین را نشان می دهد. با این حال، آنها با کلمات بسیار سخاوتمند هستند و رویداد آینده را “تجربه کینگ کنگ” می نامند.

بنابراین، گفته می‌شود که Redmi Note 13 Pro+ یک نسخه تقویت‌شده از Dimensity 7200 مدیاتک است که کلمه دیگری را به نام آن اضافه می‌کند: برچسب Ultra. Dimensity 7200 اصلی 4 نانومتری در اواسط فوریه 2023 عرضه شد و دارای 8 هسته CPU Cortex (2 × 2.8 گیگاهرتز Cortex A715 و 6 × 2.0 گیگاهرتز Cortex A510)، یک پردازنده گرافیکی Mali G610 MCDR4 RPU و غیره بود.

ویژگی برجسته دیگر Note 13 Pro+، سنسور دوربین است: آنها یک نسخه سفارشی از سنسور ISOCELL HP3 سامسونگ، چیزی به نام “Discovery edition” را در خود جای داده اند.

The unveiling of Redmi Note 13 Pro is a gap in the world of technology!

ISOCELL HP3 200 مگاپیکسلی سامسونگ نیز در Redmi Note 12 Pro+ یافت می‌شود، بنابراین این چیز کاملاً پیشگامانه نیست.

 

البته انتظار می‌رود که از Redmi Note Pro+ جدیدتر در مقایسه با نسخه قبلی، تصاویر بهتری دریافت شود و این به احتمال زیاد با تنظیم دقیق سنسور سفارشی‌سازی شده HP3 Discovery Edition با تراشه به روز شده Dimensity 7200 Ultra به دست می‌آید.

راه‌اندازان حساب اجتماعی Redmi ادعا می‌کنند که ترکیب جدید حسگر تراشه برای گرفتن عکس‌های «سریع‌تر» و «بهتر» است. آنها همچنین بر جلوی زوم دیجیتال تأکید می‌کنند،الگوریتم عکس خود ساخته شیائومی: فناوری Imaging Brain که انتظار می رود تجربه محاسباتی بهتری را در Note 13 Pro+ به ارمغان بیاورد.

جالب است که ببینیم آیا این فناوری به سایر دستگاه‌های نوت 13 راه پیدا می‌کند یا اینکه فقط مختص مدل Pro+ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا