گوشی موبایل

معرفی Moto G Stylus 2023 ارزانترین گوشی موبایل قلم‌ دار بازار

آیا در بازار یک گوشی 4G عرضه شده در سال 2023 با قلم موتورولا هستید؟

ممکن است بتوانیم چیزی را به شما نشان دهیم که با معیارهای شما مطابقت دارد و دارای تخفیف است! درست است، شما می توانید Moto G Stylus (2023) را با قیمت کمتری دیده باشید! این گوشی 15 درصد کمتر در موتورولا فروخته می‌شود، که باعث می‌شود گوشی‌های معمولی مقرون‌به‌صرفه ارزان‌تر شوند.

برخی از مردم نمی خواهند به گوشی های هوشمند 4G بسنده کنند. اگر شما یکی از آن‌ها هستید، احتمالاً به Moto G Stylus 5G 2023 مقرون‌به‌صرفه موتورولا که هم‌اکنون در فروش است، علاقه دارید.

Moto G Stylus 2023

تقریبا دو ماه از آخرین باری که Moto G Stylus (2023) را با قیمت فعلی‌اش دیدیم می‌گذرد. اتفاقا، آخرین باری که آن را با همان کاهش 15 درصدی دیدیم، اولین باری بود که این گوشی با چنین کاهش قیمت قابل توجهی روبرو شد. با توجه به اینکه این دستگاه حدود چهار ماه است که در دسترس است، فکر می کنیم مدتی طول می کشد تا دوباره آن را با تخفیف ببینیم.

گوشی هوشمند نسبتاً متوسط 6.5 اینچی ممکن است چندان چشمگیر نباشد، به خصوص برای کسانی که به برتری گوشی های پرچمدار عادت دارند. با این حال، هنوز آنقدر قدرتمند است که می تواند چندین روز بدون نیاز به شارژ مجدد آن را پشت سر بگذارد.

اگر مایلید با دستگاهی با چیپست MediaTek Helio G85 و صفحه نمایش HD+ با نرخ نوسازی 90 هرتز. این گوشی ممکن است انتخاب خوبی باشد.

این مولایل همچنین دارای بلندگوهای دوگانه با صدای پیشرفته Dolby Atmos است که باید جلسات تماشای بی‌نظیر را لذت‌بخش و فراگیر کند. علاوه بر این، یک دوربین 50 مگاپیکسلی Quad Pixel  نیز جود دارد. این یکی باید عکس‌ها و فیلم‌های بسیار مناسبی را به شما بدهد که مطابق با محدوده قیمت گوشی است.

فراموش نکنیم که این دستگاه دارای یک قلم داخلی نیز می باشد. می توانید هر زمان که نیاز به یادداشت برداری سریع یا احساس خلاقیت بیشتری داشتید از آن استفاده کنید.

ممکن است Moto G Stylus (2023) بهترین گوشی مقرون به صرفه نباشد، اما ما معتقدیم هنوز به اندازه کافی خوب است تا نیازهای اساسی شما را برآورده کند. بنابراین، اگر می‌خواهید یک گوشی ابتدایی قوی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این گوشی هوشمند را به مجموعه فناوری خود اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا