گوشی موبایل

هواوی برای بازگشت به بازار جهانی گوشی‌های هوشمند آماده است

هواوی در دو هفته گذشته سه گوشی میت 60 را در بی‌صدا عرضه کرد که همه آنها از 5G پشتیبانی می‌کردند. اکنون منابع متعددی از چین ادعا می کنند که این اولین گام از یک حمله جدید به بازار جهانی گوشی های هوشمند است.

هواوی در جنگ تجاری بین چین و ایالات متحده که بیش از پنج سال پیش آغاز شد، گروگان بوده است. در نتیجه، شرکت از دسترسی به اکثر فناوری‌های ایالات متحده منع شد، اما میت 60، میت 60 پرو و میت 60 پرو پلاس با 5G و چیپست Kirin 9000S که بر اساس فرآیند فناوری 7 نانومتری ساخته شده بود، وارد بازار شدند.

Huawei is ready to return to the global smartphone market

این شرکت رسماً در مورد وضعیت SoC اظهار نظر نکرد، اما گزارش‌های داخلی نشان داد که این تراشه کاملاً ساخت چین است و سؤالات بیشتری را در مورد اینکه چگونه شرکت‌های محلی دانش چنین فرآیندهای پیچیده‌ای را در مدت زمان کوتاهی به دست آورده‌اند، ایجاد می‌کند.

هواوی پیش‌بینی تولید سالانه خود را از 30 میلیون در ژانویه به 38 میلیون افزایش داده است. از این تعداد، 20 میلیون دستگاه قبلاً ارسال شده است و واحدهای میت 60 پرو 6 میلیون بیشتر یا یک سوم از سفارشات باقی مانده را به خود اختصاص خواهند داد.

برخی گزارش‌ها وجود دارد که ممکن است این سری در خارج از چین تولید نشوند، اما هوآوی بیانیه‌ای رسمی در مورد آن ارائه نکرده است و درها را برای انتشار نهایی جهانی باز گذاشته است.

با نگاهی گذرا به گذشته، هوآوی قبلاً 42 درصد از بازار گوشی های هوشمند چین را در اختیار داشت، اما اکنون کمتر از 10 درصد است، در حالی که سهم بازار جهانی در حال حاضر 3 درصد است – کاهش 6 برابری نسبت به اواسط سال 2019.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا