گوشی موبایل

مشخصات جدیدی از گوشی سامسونگ A25 5G افشا شد

گفته می شود سامسونگ گلکسی A25 5G به عنوان عرضه کننده بعدی سری A از برند فناوری کره جنوبی در دست ساخت است.

در حالی که جزئیات این گوشی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، یک مشاور برجسته مشخصات کلیدی آن را پیشنهاد کرده است. گلکسی A25 5G دارای صفحه نمایش 6.44 اینچی AMOLED است و می تواند بر روی Exynos 1280 SoC اجرا شود.

انتظار می رود باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی از آن پشتیبانی کند.

گمان می رود گلکسی A25 5G به عنوان جانشین گلکسی A24 که در اردیبهشت (آوریل) امسال به طور رسمی معرفی شد، معرفی شود.

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی آینده با One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 و صفحه نمایش 6.44 اینچی AMOLED اجرا خواهد شد. گفته می شود که این دستگاه بر روی Exynos 1280 SoC همراه با 8 گیگابایت رم اجرا می شود.

 

علاوه بر این، ظاهراً سامسونگ یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در گلکسی A25 5G بسته بندی خواهد کرد. گفته می شود این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی پشتیبانی می کند. نویسنده ادعا می کند که در ماه های آینده رسمی خواهد شد

برخی از رندرهای مبتنی بر CAD از Galaxy A25 5G نیز در ماه ژوئن در وب ظاهر شده بودند. آنها یک نمایشگر به سبک قطره آب و حسگر اثرانگشت جانبی را در گوشی ادعایی پیشنهاد کردند. رندرها به تنظیمات دوربین سه گانه عقب نیز اشاره کردند.

گلکسی A25 5G جانشین گلکسی A24 خواهد شد که اردیبهشت (اوایل) سال جاری در ویتنام عرضه شد. این در گزینه های ذخیره سازی 6 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت + 128 گیگابایت موجود است.

 

ما برای اولین بار سامسونگ گلکسی A25 را در رندرهای لو رفته مبتنی بر CAD در ماه ژوئن دیدیم، و امروز با مجموعه جدیدی از رندرهای دستگاه بازگشته ایم. به نظر می رسد که آنها می توانند رندرهای رسمی باشند که از خود سامسونگ به بیرون درز کرده است. اما البته ما نمی توانیم با اطمینان بدانیم.

با این حال، اگر آنها هستند، پس از آن‌ها نسبت به مدل‌های مبتنی بر CAD قابل اعتمادتر هستند، زیرا می‌توانند تصور دقیق‌تری از ظاهر گوشی به شما بدهند.

گفته می شود که گلکسی A25 در چهار رنگ مشکی، آبی روشن، سبز لیمویی و “آبی-خاکستری” عرضه می شود. ابعاد این گوشی 162 x 77.5 x 8.3 میلی متر است. حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور و صفحه نمایش 6.44 اینچی.

دوربین سلفی “ممکن است” 13 مگاپیکسل باشد، درست مانند گلکسی A24، در حالی که در پشت، طراحی سنتی سامسونگ با دایره‌های جزیره‌ای جداگانه دوربین وجود دارد. دوربین اصلی نیز می‌تواند از گوشی قبلی منتقل شود. در این سریال، در این صورت یک امر 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا