گوشی موبایل

آیفون 15 اپل بالاخره منتشر شد!

آیفون 15 رسید. همانطور که پیش بینی می شد، گوشی نسل هفدهم اپل در رویداد امروز “Wonderlust” در کوپرتینو در مرکز صحنه قرار گرفت. این دستگاه بسیاری از ویژگی‌های آشنا را به همراه دارد، از جمله بریدگی جزیره دینامیک، که اکنون در سراسر خط در دسترس است.

تعداد زیادی ورودی جدید نیز وجود دارد، از جمله – شاید مهم ترین – یک پورت به روز شده. شاید جذاب ترین افزودنی برای یک گوشی نباشد، اما غیرقابل انکار کاربردی است.

لایتنینگ بیش از یک سال پس از معرفی آن کمی طولانی شده است. و صادقانه بگویم، این هرگز یک رابط عالی برای شروع نبود. اپل در حال حاضر روند طولانی انتقال از پورت لایتنینگ را آغاز کرده است و خط آی پد را به کانکتور استاندارد منتقل می کند.

Apple iPhone 15 is finally released!

آیفون 15 دارای صفحه نمایش Super Retina XDR اپل با اندازه 6.1 اینچ و 6.7 اینچ برای مدل پلاس است.

اکنون به طور خودکار تشخیص می‌دهد که آیا یک شخص یا حیوان خانگی (ظاهراً فقط گربه‌ها و سگ‌ها) در کادر هستند یا خیر و برای افزودن جلوه بوکه تغییر می‌دهد. حالت HDR هوشمند نیز بهبود یافته است و از حسگر عمق در دوربین جلو برای تشخیص اشیاء در تصویر استفاده می‌کند تا طیف رنگی کامل‌تری ارائه دهد.

این دستگاه به تراشه جدید A16 bionic مجهز شده است که دارای پردازنده گرافیکی شش هسته ای است. این تراشه همچنین Ultra Wideband را ارائه می دهد که عملکرد FindMy بهبود یافته ای را ارائه می دهد – مشابه آنچه در اپل واچ سری 9 جدید دیده ایم.

عایق صدا برای حذف بهتر سر و صدای محیط در محیط پر سر و صدا بهبود یافته است. اتصال ماهواره‌ای موجود در حال حاضر از ویژگی «خدمات کنار جاده» برخوردار است. این شرکت در حال کار با AAA بر روی آن است تا در مواقعی که سیگنال ندارید به شما کمک کند.

این گوشی در رنگ های زرد، سبز، آبی، مشکی و – بله – صورتی موجود است.

Apple iPhone 15 is finally released!

طراحی و ساخت آیفون 15 پرو

آیفون‌های پرو نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بزرگ‌تری داد. به این معنی که ما همان صفحه‌نمایش بزرگ را داریم، با این حال گوشی‌ها تا حدی کوچک‌تر هستند.

ما یک قاب ساخته شده از تیتانیوم دریافت می کنیم! به طور دقیق – تیتانیوم درجه 5، که یکی از بالاترین نسبت استحکام به وزن را دارد. این فانتزی است، اما همچنین تضمین می کند که آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس سبک تر از قبل هستند (بدون کاهش دوام). این یک تغییر خوشایند است، زیرا این آیفون‌های پرو قطعاً در بخش وزن بالا می‌رفتند.

این همچنین به ما یک روکش “براش” جدید به قاب می دهد، که پس از درخشش آهنربای اثر انگشت که قاب فولادی ضد زنگ بود، یک تغییر خوشایند خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا