گوشی موبایل

نوکیا به زودی گوشی های هوشمند با برند HMD را عرضه می کند + جزئیات

HMD Global در هفت سال گذشته گوشی های هوشمند خود را با برند نوکیا عرضه کرده است. ا

ین شرکت فنلاندی روز سه‌شنبه (۱۲ سپتامبر) برنامه‌های جدیدی برای راه‌اندازی خط تلفن‌های هوشمند خود را فاش کرد.

HMD Global به دنبال گسترش مجموعه خود با برند جدید HMD است و در کنار گوشی های نوکیا وجود خواهد داشت.

نوکیا 6 در سال 2017 به عنوان اولین گوشی هوشمند اندرویدی با برند نوکیا توسط HMD Global عرضه شد. در ابتدا در چین رونمایی شد و چند ماه قبل از عرضه در بازارهای دیگر در آنجا انحصاری بود.

Nokia to launch HMD-branded smartphones soon all the details

ژان فرانسوا باریل، مدیر عامل اچ ام دی گلوبال اعلام کرد که این شرکت مجموعه خود را با برند جدید HMD گسترش خواهد داد. او گفت که این شرکت مجموعه جدیدی از دستگاه های تلفن همراه با برند HMD و همچنین دستگاه های نوکیا و همکاری با شرکای جدید را راه اندازی خواهد کرد.

او اظهار داشت که HMD Global “سریعترین تولیدکننده گوشی های هوشمند 5G در سال در حال رشد است” و پیشرو در پایداری با دستگاه های قابل تعمیر نوکیا است.

او گفت: اکنون ما برای گام بعدی خود آماده ایم – وارد شدن به بازار به صورت مستقل به عنوان نیرویی برای ایجاد دنیای جدیدی برای ارتباطات از راه دور متمرکز بر نیازهای مصرف کننده.

HMD Global اولین گوشی خود Nokia 6 را در سال 2017 عرضه کرد. پس از آن گوشی هایی از جمله Nokia 8، Nokia 2 و چندین گوشی با برند نوکیا عرضه شدند.  این گوشی ها در رنگ‌های خاکستری و بنفش ارائه می‌شود و فروش آن از 15 سپتامبر از طریق آمازون آغاز می‌شود.

نوکیا G42 5G دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی HD+ (720 x 1612 پیکسل) LCD با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است و بر روی Qualcomm Snapdragon 480+ SoC، همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اجرا می‌شود.

دارای یک واحد دوربین سه گانه پشتی است که توسط یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی هدایت می شود. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 20 واتی پشتیبانی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا