گوشی موبایل

آیفون 15 اپل به شما اجازه خواهد داد شارژ باتری را برای حفظ سلامت آن محدود کنید

سری آیفون 15 اکنون رسمی شده است و با USB-C جدید یک ویژگی نرم افزاری جدید ارائه می شود.

بر اساس کد منبع یافت شده در نسخه بتای iOS 17 که برای توسعه دهندگان منتشر شده است، اپل ممکن است به شما اجازه دهد حداکثر شارژ باتری را در آیفون های جدید خود محدود کنید. به نظر می رسد این ویژگی تنها در سری آیفون 15 در دسترس خواهد بود.

این ویژگی به خودی خود بسیار ساده است – حداکثر شارژ را به درصد معینی محدود می‌کنید، که زمان صرف باتری شما را با شارژ کامل محدود می‌کند، که از نظر تئوری باید سلامت باتری را در طول زمان حفظ کند.

Apple's iPhone 15 will allow you to limit the battery charge to preserve its health

این بدیهی است که به قیمت استفاده نکردن از باتری کامل شما تمام می شود و تنها در صورتی مزایایی را به همراه دارد که بخواهید گوشی خود را برای مدت طولانی در حالت شارژ نگه دارید.

به طور معمول، iOS پیامی را روی صفحه قفل نمایش می دهد که به شما می گوید آیفون شما با ظرفیت کامل خود شارژ می شود و هنگامی که این ویژگی فعال شود، به شما هشدار می دهد که فقط به حداکثر میزان شارژ تنظیم شده می رود.

قابل ذکر است که این با ویژگی بهینه شارژ باتری که در برخی از تلفن‌های اندرویدی دیده می‌شود متفاوت است، که گوشی را روی 80 درصد نگه می‌دارد و بقیه را درست قبل از اینکه گوشی را از برق بکشید پر می‌کند زیرا از عادت‌های شارژ شما یاد می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا