گوشی موبایل

اپل در مقابل فرانسه ادعا می کند که آیفون 12 با قوانین تشعشعات مطابقت دارد

اپل روز چهارشنبه اعلام کرد که مدل آیفون 12 آن توسط چندین نهاد بین المللی تایید شده است که با استانداردهای جهانی تشعشعات مطابقت دارد، زیرا یک ناظر فرانسوی به آن دستور داد تا فروش این گوشی را به دلیل نقض محدودیت های اروپایی در معرض تابش متوقف کند.

ناظر تشعشعات ANFR روز سه شنبه به اپل گفت که فروش آیفون 12 در فرانسه را پس از آزمایش هایی که نشان داد نرخ جذب ویژه (SAR) این گوشی که اندازه گیری میزان انرژی فرکانس رادیویی جذب شده توسط بدن از یک قطعه تجهیزات است را متوقف کند(. بالاتر از حد مجاز قانونی).

ANFR گفت که نمایندگانی را به فروشگاه های اپل و سایر توزیع کنندگان می فرستد تا بررسی کنند که این مدل دیگر فروخته نمی شود.

Apple claims against France that the iPhone 12 complies with radiation laws

این شرکت اعلام کرد که انتظار دارد اپل “تمامی ابزارهای موجود را برای پایان دادن به عدم انطباق به کار ببندد” و عدم اقدام منجر به فراخوانی آیفون 12هایی خواهد شد که قبلاً به مصرف کنندگان فروخته شده است.

اپل اعلام کرد که نتایج آزمایشگاهی متعدد اپل و شخص ثالث مستقل را برای ANFR ارائه کرده است که انطباق آن با تمام مقررات و استانداردهای SAR قابل اجرا در جهان را ثابت می کند.

این سازمان گفت که نتایج بررسی AFNR را به چالش می کشد و به تعامل با آژانس ادامه می دهد تا نشان دهد که مطابقت دارد.

AFNR گفت آزمایشگاه‌های معتبر در طول آزمایش‌های شبیه‌سازی زمانی که گوشی در دست یا در جیب شلوار نگهداری می‌شد، جذب انرژی الکترومغناطیسی توسط بدن را با 5.74 وات بر کیلوگرم دریافته‌اند. استاندارد اروپا میزان جذب خاص 4.0 وات بر کیلوگرم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا