گوشی موبایل

مشخصات سامسونگ گلکسی A05s افشا شد

فهرست رو به گسترش سامسونگ از دستگاه های سطح پایه در آستانه شلوغی بیشتری قرار دارد، زیرا این شرکت در حال کار بر روی Galaxy A05s آینده است. این دستگاه امروز به بیرون درز کرده است و شما می توانید به رندرهای مبتنی بر CAD در زیر نگاهی بیندازید تا آن را در تمام شکوه و شکوه مقرون به صرفه اش ببینید.

A05s طبق همان منبعی که رندرها را برای ما آورده، ابعاد 167.9 x 77.7 x 8.8 میلی‌متر دارد و یک صفحه نمایش 6.6 اینچی در آن شاسی قرار می‌گیرددارای یک بریدگی قطره‌ای است (که سامسونگ آن را Infinity-V می‌نامد. “).

این باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 واتی دارد. جک 3.5 میلی متری هدفون در آن قرار دارد.

Samsung Galaxy A05s specifications revealed

بقیه مشخصات آن در هاله ای از ابهام باقی مانده است، اما البته نباید انتظار چیزی بیش از حد پر زرق و برق داشته باشید. این گوشی همه چیز در مورد قیمت خواهد بود.

پیش از راه‌اندازی آن از FCC تایید شده است، به این معنی که ممکن است در هفته‌های آینده شاهد رسمی شدن آن باشیم.

برای مقایسه، گلکسی A04s سال گذشته، که این مدل جایگزین آن خواهد شد، با صفحه نمایش لمسی LCD 6.5 اینچی 720×1600 90 هرتزی، Exynos 850 SoC، حداکثر 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، سیستم دوربین سه گانه پشتی عرضه می شود.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی)، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 15 واتی. بنابراین A05s ظرفیت باتری را به طور قابل توجهی کاهش می دهد در حالی که سرعت شارژ را افزایش می دهد، در یک حرکت بسیار عجیب.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا