گوشی موبایل

تنوع رنگ گوشی موبایل Samsung Galaxy S23 FE

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی S23 FE که در چند ماه گذشته در مورد آن می شنویم، در این ماه به صورت رسمی عرضه می شود. ما در نیمه ماه سپتامبر هستیم و هنوز در مورد آن از سامسونگ چیزی نشنیده ایم، اما به نظر می رسد این برند به زودی از S23 FE رونمایی خواهد کرد، زیرا این گوشی هوشمند در یک تصویر رسمی ظاهر شده است، که نشت طراحی قبلی و فاش شدن گزینه های رنگی را تایید می کند.

Samsung Galaxy S23 FE شبیه به گلکسی A54 به نظر می رسد، اما دارای یک فریم فلزی است زیرا خطوط آنتن در سمت چپ گوشی در تصویر وجود دارد، با دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست.

colors of the Samsung Galaxy S23 FE mobile phone

Galaxy S23 FE در چهار رنگ عرضه خواهد شد، اما نام‌های بازاریابی آن‌ها مشخص نیست. رندرهایی که قبلا فاش شده بود نشان می داد که S23 FE دارای یک درگاه USB-C در پایین است که در کنار آن یک جلوپنجره بلندگو و میکروفون قرار دارد.

مشخصات شایعه شده سامسونگ گلکسی اس 23 FE شامل صفحه نمایش 6.4 اینچی 120 هرتزی FullHD+ Dynamic AMOLED، رم 6/8 گیگابایت، فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی/256 گیگابایتی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 25 واتی است. این گوشی هوشمند دارای چهار دوربین اصلی – 50 مگاپیکسلی OIS خواهد بود. 8 مگاپیکسل اولتراواید، 12 مگاپیکسل تله فوتو و 10 مگاپیکسل سلفی.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس 23 FE بسته به منطقه، دارای تراشه Exynos 2200 یا تراشه Snapdragon 8 Gen 1 باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا