گوشی موبایل

Moto G 84 در سراسر اروپا در این هفته رونمایی شد+ قیمت و مشخصات

Moto G84 به تازگی در سراسر اروپا در این هفته عرضه شد و اکنون در آستان ما است. این تلفن با قیمت 299 یورو در پیکربندی راحت 12/256 گیگابایتی و در سه رنگ – آبی مارشمالو و آبی نیمه شب، و Viva Magenta  در دسترس است.

این به راحتی یکی از زیباترین گوشی هایی است که می توانید با این قیمت خریداری کنید. همچنین مجهز به کیس، کابل USB و شارژر 33 واتی است.

مطابق با زبان طراحی اخیر موتورولا، Moto G84 دارای پشتی چرمی گیاهی است که در لمس بسیار عالی است. رنگ PANTONE سال 2023 Viva Magenta برای همه نیست اما ما اینجا آن را دوست داریم. و عطر موتورولا که جعبه خرده فروشی را تزئین می کند، لمس خوبی است.

از نظر مشخصات، Moto G84 عملکرد خوبی دارد. شما یک صفحه نمایش OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، یک باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارید.

اسنپدراگون 695 قوی ترین تراشه موجود نیست، اما در 6 نانومتر کارآمد است و با 12 گیگابایت رم نیز سازنده است. برخی از ویژگی‌های خوب مانند بلندگوهای استریو، فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا، و نگاه متفکرانه موتورولا به اندروید را در نظر بگیرید، و شما می‌توانید بسیار بدتر از Moto G84 عمل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا