گوشی موبایل

تاخیر در ارسال آیفون 15 پرو مکس به علت تقاضای بسیار بالای این محصول!

به گفته مینگ چی کو، آیفون 15 پرو مکس – مدل برتر اپل که هفته گذشته در رویداد Wonderlust خود معرفی شد، پس از پیش فروش این گوشی در 15 سپتامبر (24 شهریور)، شاهد تقاضای قوی است.

امسال، مدل Pro Max دارای یک دوربین تله فوتو پیشرفته تر با پشتیبانی از زوم اپتیکال بهبود یافته است. با این حال، این تحلیلگر بیان می‌کند که چالش‌های تولید آیفون 15 پرو مکس در مقایسه با مدل‌های دیگر «مشخص‌تر» است، حتی با وجود اینکه تحویل مدل‌های برتر تا نوامبر در برخی مناطق به تعویق افتاده است.

کو در یک پست مدیوم اعلام کرد که تقاضا برای آیفون 15 پرو مکس جدید “قوی” و بالاتر از آیفون 14 پرو مکس است که سال گذشته توسط این شرکت عرضه شد.

برخلاف برادر بزرگتر خود، تقاضای مدل آیفون 15 پرو ضعیف تر از مدل قبلی خود است و تحلیلگر پیشنهاد می کند که این به این دلیل است که امسال مشتریان بیشتری به آیفون 15 پرو مکس علاقه مند هستند.

به گفته Kuo، برخلاف آیفون 15 پرو، مدل‌های معمولی آیفون 15 و آیفون 15 پلاس این شرکت کوپرتینویی با تقاضای «تقریباً برابر» با گوشی‌های عرضه‌شده توسط اپل در سال گذشته است.

امسال، اپل تغییرات قابل توجهی را در مدل های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس ارائه کرد، از جمله جزیره دینامیک این شرکت و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی که سال گذشته با مدل های آیفون 14 پرو عرضه شد.

در حالی که تقاضا برای مدل های آیفون اپل به طور معمول باعث تاخیر در تحویل هر سال می شود، این تحلیلگر اشاره می کند که آیفون 15 پرو مکس امسال با تاخیرهای طولانی مواجه است.

در برخی مناطق، از جمله ایالات متحده، انتظار می رود مدل برتر در ماه نوامبر به برخی از مشتریان تحویل داده شود.

Kuo ادعا می کند که آیفون 15 پرو مکس – که دیرتر از سایر گوشی های هوشمند این شرکت وارد تولید انبوه شد – در مقایسه با سایر مدل ها با چالش های تولید “مشخص تر” روبرو است.

اپل در مراسم معرفی «Wonderlust» در ۱۲ سپتامبر (21 شهریور) از سری گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۵ رونمایی کرد و پیش‌سفارش‌های هر چهار مدل سه روز بعد آغاز شد. فروش این گوشی ها در بازارهای جهانی از 22 سپتامبر (31 شهریور) آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا