گوشی موبایل

اولین گوشی موبایل تاشوی Tecno به نام Phantom V Flip رونمایی شد

Tecno به تازگی Phantom V Flip خود را معرفی کرد – اولین گوشی هوشمند تاشوی تاشو این شرکت. این صفحه نمایش OLED خارجی دایره ای با دو دوربین و فلاش LED در حلقه اطراف آن دارد، در حالی که در داخل یک صفحه نمایش LTPO AMOLED تاشو 6.9 اینچی قرار دارد.

مشخصات گوشی موبایل Phantom V Flip

Phantom V Flip از چیپست Mediatek Dimensity 8050 با پردازنده مرکزی هشت هسته ای با فرکانس 3.0 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این گوشی با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم، قابل ارتقا تا 8 گیگابایت بیشتر از طریق ویژگی نرم افزار Extended Memory معرفی شد.

پنل تاشو 22:9 از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند و به روشنایی 1000 نیت می رسد. صفحه نمایش خارجی 1.32 اینچی چندین ویجت را ارائه می دهد، اعلان ها را ارائه می دهد و می تواند به عنوان منظره یاب برای گرفتن سلفی با دوربین های توانمندتر استفاده شود.

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.73 اینچی، لنز دیافراگم f/1.7 و PDAF وجود دارد. دیگری یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض است که فوکوس خودکار نیز دارد.

دوربین در داخل داخل یک سوراخ پانچ قرار دارد و دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است.

هنگامی که باز می شود، دستگاه 171 میلی متر ارتفاع و کمتر از 7 میلی متر ضخامت دارد و Tecno یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در داخل آن قرار داده است – یک راه حل نسبتا بزرگ دو سلولی برای این کلاس. این گوشی از شارژ سیمی 45 واتی با آداپتور ارائه شده در جعبه خرده فروشی پشتیبانی می کند و Tecno ادعا می کند تنها 15 دقیقه برای پر کردن باتری تا نیمه کافی است.

Tecno Phantom V Flip دارای یک دستیار شخصی سفارشی به نام EllaGPT است که “ویژگی های هوشمند” را ارائه می دهد که پاسخ Tecno به Google، Siri، Bixby یا Celia است.

Tecno گوشی را در دو رنگ مشکی و بنفش عرضه می کند. قیمت در طی این اعلامیه 49999 INR بود که حدود 605 دلار / 555 یورو است. ما در این رویداد در سنگاپور هستیم و منابع ما فاش کردند که قیمت برای بازارهای اروپایی 700 یورو است، در حالی که سایر مناطق می توانند آن را با مبلغی معادل 650 دلار با تبلیغات اولیه دریافت کنند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا