گوشی موبایل

تاریخ رونمایی از گلکسی اس 24 سامسونگ فاش شد

مدتی است که می شنویم سامسونگ می تواند عرضه سری گلکسی اس 24 را تا چند هفته تسریع کند. در حال حاضر، Ice Universe در وب‌سایت Weibo فاش کرده است که پرچم‌داران جدید می‌توانند حدود ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ عرضه شوند.

افشاکننده اذعان می‌کند که این تاریخ بالقوه عرضه گلکسی اس 24 ممکن است کاملاً دقیق نباشد، اما بیشتر یک مرجع برای زمانی است که می‌توانیم انتظار معرفی سامسونگ را داشته باشیم.

پیش از این گزارش شده بود که این شرکت در حال افزایش عرضه سری گلکسی اس 24 برای رقابت بهتر با سری آیفون 15 است. سامسونگ گلکسی اس 23 سه گانه را در 1 فوریه امسال عرضه کرد، بنابراین تاریخ عرضه 18 ژانویه برای سری گلکسی اس 24 غیرقابل قبول به نظر نمی رسد.

گلکسی اس 24 سامسونگ

در واقع، گزارشی که اخیرا منتشر شده، حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد تولید انبوه گوشی های جدید سری S را در ماه نوامبر آغاز کند. این به شرکت زمان زیادی می دهد تا دستگاه ها را در ژانویه به بازار عرضه کند.

متأسفانه، به نظر می‌رسد در نمایشگاه CES 2024 که بین 9 تا 12 ژانویه برنامه‌ریزی شده است، گوشی‌های جدید سامسونگ را نخواهیم دید. سامسونگ احتمالاً می‌خواهد همه نگاه‌ها به رویداد Unpacked خودش باشد نه اینکه آب‌ها را با اعلامیه CES گل آلود کند.

بار دیگر، می‌خواهیم تاکید کنیم که فاش شدن امروز تاریخ دقیقی برای عرضه سری گلکسی اس 24 به ما نمی‌دهد. باید منتظر باشیم تا منابع قابل اعتماد بیشتری به این اطلاعات برسند یا خود سامسونگ آن را فاش کند. اولی به احتمال زیاد قبل از اینکه چیزی از شرکت بشنویم اتفاق می افتد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا