گوشی موبایل

ساده ترین راه برای افزایش سرعت گوشی اندروید

تنها یک ضربه می تواند به شما کمک کند سرعت مرورگر خود را افزایش دهید و مقداری فضای ذخیره سازی را به دست آورید

مهم نیست از چه مرورگری در اندروید خود استفاده می کنید، به مرور زمان فایل های ناخواسته را جمع آوری می کند.

بدون علامت، آن فایل‌ها می‌توانند بین 100 مگابایت تا چندین گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را اشغال کنند. این نه تنها سرعت مرورگر شما را کاهش می دهد، بلکه می تواند بر سرعت تلفن شما نیز تأثیر بگذارد، و راه حل آسان است: به طور دوره ای فایل های ناخواسته را از مرورگر خود پاک کنید.

چگونه کش را از مرورگرهای اندروید خود پاک کنیم

هر مرورگر برای پاک کردن کش و فایل های ناخواسته مراحل مختلفی دارد. مرورگرهای محبوب را در زیر پوشش خواهیم داد.

مرورگر را باز کنید، روی دکمه منوی سه نقطه‌ای ضربه بزنید و به History > Clear Browsing Data بروید.

مرورگر کروم

از اینجا مطمئن شوید که گزینه Time Range روی “همه زمان” تنظیم شده است. سپس گزینه های «کوکی ها و داده های سایت» و «تصاویر و فایل های ذخیره شده در حافظه پنهان» را انتخاب کنید. برای خلاص شدن از شر تمام داده های ذخیره شده، روی “Clear Data” ضربه بزنید.

The easiest way to increase the speed of your Android phone

اینترنت سامسونگ

اگر از گوشی هوشمند سامسونگ استفاده می کنید، ممکن است از مرورگر همراه آن استفاده کنید. مرورگر را باز کنید و روی منوی سه خطی در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید. به Settings > Personal Data > Delete browsing data بروید. گزینه های «کوکی ها و داده های سایت» و «تصاویر و فایل های ذخیره شده در حافظه پنهان» را انتخاب کنید. روی “حذف داده ها” ضربه بزنید و از پنجره بازشو تایید کنید.

فایرفاکس

روی دکمه منوی سه نقطه‌ای در سمت راست بالا ضربه بزنید و به تنظیمات > حذف داده‌های مرور بروید. گزینه های «کوکی ها» و «تصاویر و فایل های ذخیره شده در حافظه پنهان» را انتخاب کنید. سپس روی «Delete browsing data» ضربه بزنید.

چگونه Cache هر برنامه اندرویدی را پاک کنیم

اگر از یک مرورگر خاص مانند Brave یا Opera استفاده می کنید، چه؟ به بخش History در تنظیمات نگاه کنید، گزینه پاک کردن فایل های ناخواسته را در آنجا خواهید دید.
همچنین یک گزینه جهانی برای پاک کردن حافظه پنهان وجود دارد که برای هر برنامه‌ای از جمله مرورگرها کار می‌کند، اما ما به شما پیشنهاد نمی‌کنیم از آن برای برنامه‌هایی مانند بانک یا مدیران رمز عبور خود استفاده کنید، زیرا در خطر از دست دادن داده‌های مهم هستید: برنامه تنظیمات را در خود باز کنید. تلفن Android، به Apps & Notifications (یا Apps) > App Info بروید و برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس به بخش «Storage and Cache» بروید و روی «Clear Cache» ضربه بزنید. تمام فایل های موقت فورا حذف خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا