گوشی موبایل

روش انتقال موسیقی از Spotify به Apple Music

اجازه ندهید لیست های پخش شما شما را در یک سرویس موسیقی اشتراکی خاص قفل کند

از آنجایی که همه سرویس‌های پخش اصلی تقریباً یک کار را با تقریباً یکسان انجام می‌دهند، مطمئنم که آنها روی حفظ کاربران حساب می‌کنند و این تغییر را برای شما کمی خسته‌کننده می‌کنند. فکر می‌کنم به همین دلیل است که آنها ویژگی «این لیست پخش را به مکان دیگری ببر» در برنامه‌های خود ایجاد نمی‌کنند.

اما راهی برای دور زدن آن وجود دارد. شما باید از یک برنامه یا وب سایت شخص ثالث استفاده کنید، اما آسان و رایگان است.

برنامه‌هایی که لیست‌های پخش و موسیقی را از Spotify به Apple Music (و سایر خدمات نیز) منتقل می‌کنند.

تعدادی برنامه برای انتقال لیست های پخش، لیست های آلبوم و انتخاب آهنگ های شما بین سرویس های مختلف موسیقی طراحی شده اند. در اینجا سه مورد وجود دارد:

SongShift

موسیقی خود را آزاد کنید

فهرست پخش

گزینه های مبتنی بر وب نیز وجود دارد، مانند:

Soundiiz

TuneMyMusic

نحوه انتقال موسیقی از یک سرویس به سرویس دیگر

مانند سرویس‌های موسیقی که آنها را ایجاد کرده‌اند، این برنامه‌ها و وب‌سایت‌های تک منظوره همگی اساساً یکسان هستند. آنها یا رایگان هستند، یا رایگان با گزینه پرداخت برای آن برای ویژگی های برتر. اما من شک دارم که شما به اینها نیاز داشته باشید.

چه یک گزینه مبتنی بر وب یا یک برنامه اختصاصی را انتخاب کنید، اساساً برنامه را دانلود می‌کنید/از سایت بازدید می‌کنید، سپس به Spotify، Apple Music یا هر سرویس دیگری که دارید وارد می‌شوید (به عنوان مثال، SongShift از 12 پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند.)

از آنجا، به برنامه‌ها اجازه دسترسی به اطلاعات شما را می‌دهید و برای انتقال لیست‌های پخش، آلبوم‌ها و هر چیز دیگری که می‌خواهید بین برنامه‌های پخش موسیقی دنبال می‌کنید.

این سرویس ها با دسترسی به متن و ابرداده از لیست های پخش در یک سرویس موسیقی و ایجاد مجدد آنها در سرویس دیگر کار می کنند. پس از اتمام این کار، احتمالاً برای حفظ امنیت، می خواهید به تنظیمات برنامه موسیقی خود بروید و مجوز را از برنامه انتقال حذف کنید.

اغلب اوقات، انتقال یک فرآیند بدون درد است، اما ممکن است اشتباهات یا هنرمندان/آهنگ هایی وجود داشته باشد که در هر دو مکان در دسترس نباشد. اکثر این برنامه‌ها به شما اطلاع می‌دهند که اگر چیزی باعث پرش نشدید، و یا به شما فرصتی می‌دهند که آهنگ‌ها را به صورت دستی جایگزین کنید.

ممکن است لیست‌های مخصوص پلتفرم وجود داشته باشد که اگر سرویس جدید معادلی نداشته باشد، منتقل نمی‌شوند. به عنوان مثال: Spotify پادکست ها را پخش می کند، اما Apple Music این کار را نمی کند، بنابراین واضح است که نمی توانید پادکست ها را بین این سیستم عامل ها انتقال دهید. با این حال، می توانید پادکست ها را بین Amazon Music Unlimited و Spotify انتقال دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا