گوشی موبایل

چگونه یک پیام متنی را در اندروید لایک کنیم

آیا می‌دانستید که می‌توانید به پیام‌های متنی دریافتی در تلفن اندرویدی خود مانند یک انگشت شست، «لایک» داشته باشید و با ایموجی‌ها واکنش نشان دهید؟ به لطف پیام‌رسانی RCS (سرویس‌های ارتباط غنی) Google، می‌توانید از ویژگی‌های غنی حتی برای پیام‌های متنی خود استفاده کنید.

چگونه یک متن را در تلفن اندرویدی خود لایک کنیم

برای لایک کردن یک پیام متنی در تلفن Android خود، پیام شما باید یک پیام RCS باشد. اگر فرستنده ویژگی RCS را در تلفن خود فعال کرده باشد، یک پیام RCS خواهد بود.

برای بررسی آن و لایک کردن یا اعمال یک واکنش ایموجی به پیام خود، ابتدا برنامه Google Messages را در تلفن خود راه اندازی کنید. در برنامه، پیامی را که می‌خواهید لایک کنید پیدا کنید.

روی پیام ضربه بزنید و نگه دارید، واکنش‌های شکلک‌های مختلفی را مشاهده خواهید کرد. برای لایک کردن پیام، از شکلک بالا استفاده می‌کنید. به راحتی می توانید از هر واکنش ایموجی دیگری که از لیست می خواهید استفاده کنید.

How to like a text message on Android

و این روشی است که دوست دارید و همچنین از واکنش های مختلف در پیام های متنی دریافتی خود استفاده می کنید. پیام مبارک!

چگونه واکنش خود را در یک پیام متنی تغییر دهید

اگر واکنش اشتباهی را برای یک پیام انتخاب کرده اید، یا نظر خود را تغییر داده اید و می خواهید واکنش متفاوتی را اعمال کنید، ویرایش واکنش ها برای پیام های موجود آسان است.

برای انجام این کار، ابتدا برنامه Google Messages را در تلفن خود راه اندازی کنید و پیامی را که می خواهید واکنش خود را در آن تغییر دهید پیدا کنید. وقتی پیام را پیدا کردید، روی واکنش موجود روی آن ضربه بزنید.

اکنون می توانید واکنش متفاوتی را برای اعمال به پیام خود انتخاب کنید. با خیال راحت هر ایموجی را که در لیست دوست دارید انتخاب کنید.

How to like a text message on Android

پیام شما اکنون واکنش اصلاح شده شما را دارد و بس.

اگر نمی توانید پیام های متنی را در تلفن اندرویدی خود لایک کنید چه؟

اگر نمی توانید پیام متنی را در تلفن Android خود دوست داشته باشید، به احتمال زیاد فرستنده پیام شما RCS را در انتهای خود فعال نکرده است یا ویژگی RCS گوشی شما غیرفعال شده است.

در هر صورت، پیام‌رسانی RCS را در تلفن خود و فرستنده‌تان روشن کنید و می‌توانید پیام‌های خود را لایک کنید.

برای روشن کردن RCS، ابتدا برنامه Google Messages را در تلفن خود راه اندازی کنید. در گوشه سمت راست بالای برنامه، روی نماد نمایه خود ضربه بزنید و «تنظیمات پیام‌ها» را انتخاب کنید.

How to like a text message on Android

در صفحه “تنظیمات”، General > RCS Chats را انتخاب کنید. در اینجا گزینه “Turn On RCS Chats” را فعال کنید.

پس از فعال کردن این گزینه، اموجی‌های مشابه و شکلک‌های مختلف دیگری را مشاهده خواهید کرد تا در پیام‌های متنی دریافتی خود اعمال شوند. اگر می‌خواهید پیام‌های او را لایک کنید، این دستورالعمل‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

و این تنها چیزی است که باید یک پیام متنی را در دستگاه Android خود دوست داشته باشید.

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا