گوشی موبایل

گوشی های تاشو تکنو Phantom V Flip به فروش می رسند

Tecno Phantom V Flip 5G که هفته گذشته در رویداد این شرکت راه اندازی شد، اکنون به فروش می رسد. این گوشی هوشمند برای خرید در آمازون در دسترس است. دومین تاشوی این شرکت در سطح جهانی از در 22 سپتامبر عرضه شد. این گوشی هوشمند در دو نوع رنگی قابل خرید است. این دستگاه از یک پردازنده MediaTek Dimensity 8050 SoC پشتیبانی می کند. تاشوی تاشو دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 45 واتی است. این صفحه نمایش دایره ای بر روی پنل پوششی دارد که واحد دوربین عقب را نیز در خود جای داده است.

قیمت Tecno Phantom V Flip 5G

خریداران علاقه مند می توانند تاشوی تاشو را در وب سایت آمازون خریداری کنند. این در دو نوع رنگ – مشکی نمادین و Mystic Dawn ارائه می شود. این شرکت یک نوع پیکربندی حافظه رم 8 گیگابایتی + حافظه 256 گیگابایتی از این تلفن هوشمند را راه اندازی کرده است که در هند با قیمت 200 روپیه ( حدود 119 میلیون) در دسترس است.

مشخصات فنی Tecno Phantom V Flip 5G

Phantom V Flip 5G با نمایشگر دایره‌ای AMOLED روی قاب بیرونی به اندازه 1.32 اینچ، از صفحه نمایش اصلی AMOLED منعطف 6.9 اینچی فول اچ‌دی پلاس (2400 در 1080 پیکسل) در هنگام باز شدن بهره می‌برد. حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می دهد. صفحه نمایش پوششی دارای ویژگی نمایشگر همیشه روشن است و همچنین واحد دوربین عقب را در خود جای داده است. همچنین پیام های دریافتی روی گوشی هوشمند را در صورت تا شدن نمایش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا