گوشی موبایل

آیا آیفون 15 پرو مشکل داغ شدن بیش از حد دارد؟

آیفون 15 پرو یک کالای داغ است، اما آیا خیلی داغ است؟ برخی از اولین کاربران آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس می گویند که گوشی آنها در هنگام استفاده از برنامه ها یا شارژ شدن بیش از حد گرم می شود. البته این گزارش‌ها کاملاً حکایتی هستند، اما آنقدر رایج هستند که ارزش توجه شما را داشته باشند.

مدت کوتاهی پس از عرضه آیفون 15 پرو، گزارش هایی مبنی بر گرمای بیش از حد منتشر شد. بسیاری از این گزارش‌ها از سوی کاربران تصادفی توییتر و ردیت می‌آیند، اگرچه وال استریت ژورنال با مشتریانی که این مشکل را تجربه کرده‌اند به صورت تک به تک صحبت کرده است.

یکی از مشتریان با اپل تماس گرفت و به او گفته شد که ممکن است گرمای بیش از حد در طول فرآیند راه اندازی آیفون رخ دهد – چند روز بعد، مشتری می گوید که آیفون 15 پرو مکس او هنوز خیلی داغ است. برخی از متخصصان صنعت فناوری نیز با این مشکل مواجه شده اند.

با این حال، ما شواهد مشخصی برای اثبات اینکه این یک مشکل است، نداریم. و ما نمی توانیم تجربه حکایتی افراد دیگر را تأیید کنیم. همچنین تعیین هر چیزی که ممکن است مسئول گرمای بیش از حد باشد دشوار است. مینگ چی کو، تحلیلگر محترم اپل، می گوید که قاب تیتانیومی آیفون 15 پرو مشکل دارد.

iphone overheating

تیتانیوم عایق فوق العاده ای است، بنابراین این نظریه بدی نیست، اما قاب تیتانیومی آیفون 15 پرو تنها 1 میلی متر ضخامت دارد. و فریم داخلی گوشی که اکنون به جای فولاد ضد زنگ از آلومینیوم ساخته شده است (از نظر تئوری) باید گرمای بیشتری را از اجزای داخلی گوشی دور کند.

سیستم‌عامل‌های iOS و Android دارای فرآیند نصب بسیار شدیدی هستند که می‌تواند چندین ساعت یا حتی یک روز کامل طول بکشد. طول فرآیند راه اندازی شما تا حد زیادی به مقدار داده (برنامه ها، مخاطبین و غیره) مرتبط با دستگاه قبلی شما بستگی دارد.

استفاده یا شارژ کردن تلفن در حین راه‌اندازی، آن را مجبور به تولید گرمای بیشتری می‌کند، که ممکن است توضیح دهد که چرا برخی از مشتریان هنگام شارژ یا بازی با اعلان گرمای بیش از حد مواجه می‌شوند.

ما آیفون 15 پرو را بررسی کردیم و با داغ شدن بیش از حد یا نقص های دیگر مواجه نشدیم. سایر نشریات، از جمله CNET، Ars Technica و Mashable، در بررسی های خود از این گوشی به گرمای بیش از حد اشاره نکرده اند.

اگر گرمای بیش از حد واقعاً یک مشکل باشد، به نظر نمی رسد که خیلی گسترده باشد. شاید نتیجه یک نقص باشد یا ممکن است نتیجه رفتار خاص کاربر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا