گوشی موبایل

مشخصات تبلت Samsung Galaxy Tab S9 FE + قیمت

در سال 2020، سامسونگ شروع به عرضه مدل های “Fan Edition” برخی از محصولات خود کرد. از آن زمان، برای تبلت‌های اندرویدی سامسونگ، ما فقط یک مدل FE را دیده‌ایم که Galaxy Tab S7 FE 2021 بود. با این حال، پس از عرضه سری Galaxy Tab S9، سامسونگ اکنون Galaxy Tab S9 FE، Tab S9 FE 5G و Tab S9 FE Plus را عرضه کرده است.

در این مقاله، تمام اطلاعات مربوط به Samsung Galaxy Tab S9 FE را خلاصه کرده ایم. برای آشنایی با خط تبلت مقرون به صرفه به خواندن ادامه دهید.

Samsung Galaxy Tab S9 FE: تاریخ عرضه، قیمت و در دسترس بودن

سامسونگ سری Galaxy Tab S9 FE را در 3 اکتبر 2023 راه اندازی کرد. در حالی که این تاریخ اعلام است، فروش تبلت ها در 5 اکتبر از شرکای خرده فروشی منتخب برنامه ریزی شده است و در 10 اکتبر در Samsung.com در دسترس خواهد بود.

قیمت مدل پایه 449.99 دلار برای مدل با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 6 گیگابایت رم خواهد بود، اما قیمت پلاس و 5G هنوز در دسترس نیست.

ویژگی های Samsung Galaxy Tab S9 FE

همانطور که از ماه ها افشاگری و شایعات انتظار می رفت، سامسونگ یک جفت تبلت با برند FE را با یک نوع 5G عرضه کرد. Galaxy Tab S9 FE و FE 5G نسخه کوچک شده Galaxy Tab S9 هستند. به همین ترتیب، گلکسی تب اس 9 FE پلاس یک نسخه مشابه از تب اس 9 پلاس است. هیچ مدل Ultra در سری Galaxy Tab S9 FE وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا