گوشی موبایلهوش مصنوعی

تمام ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی که به Google Pixel 8 می‌آیند

در رویداد روز چهارشنبه Made by Google صحبت‌های زیادی وجود داشت، اما اعلامیه‌های اصلی این شرکت پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو بود. در حالی که این گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار جدید دارای نمایشگر، دوربین و سایر پیشرفت‌های سخت‌افزاری جدید هستند، این تراشه جدید Tensor G3 است که ممکن است بسیار چشمگیر باشد. با آن، گوگل مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را معرفی می‌کند که می‌توانید از آن‌ها در پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو بهره ببرید.

بهترین برداشت

بهترین برداشت احتمالاً ویژگی قابل بحث تلفن های پیکسل جدید، چه خوب و چه بد، خواهد بود. وقتی چندین عکس گروهی را همزمان می‌گیرید، این ویژگی به شما امکان می‌دهد بهترین چهره را از بین هر فرد در عکس انتخاب کنید تا در گزینه نهایی قرار دهید.

این یک ویژگی عجیب است که نشان می دهد فناوری تا چه حد پیشرفت کرده است. عکس گروهی که در اینستاگرام پست می‌کنید واقعیت ندارد: ترکیب و مطابقت دارد تا مطمئن شوید هیچ‌کس پلک نمی‌زند، عطسه نمی‌کند یا ناراحت به نظر نمی‌رسد.

مطمئناً، این می‌تواند عکس‌های گروهی بد را به گذشته تبدیل کند، اما باعث می‌شود کمی احساس ناراحتی کنم.

ویرایشگر جادویی

احتمالاً Magic Eraser را می شناسید، ویژگی نمادین Google که به سرعت عناصر ناخواسته را از عکس ها حذف می کند. اکنون، این شرکت در حال ارائه Magic Editor است، یک گزینه جدید که از هوش مصنوعی مولد برای بهبود تصویر هر طور که می خواهید استفاده می کند. می‌توانید سوژه‌ای را از یک منطقه به منطقه دیگر تغییر دهید، پس‌زمینه را با گزینه‌های از پیش تعیین‌شده تنظیم کنید، و اطلاعات از دست رفته را با تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی پر کنید.

بهبودهای Magic Eraser (Pixel 8 Pro)

Magic Eraser در Pixel 8 Pro اکنون می‌تواند عناصر بزرگ‌تر را حذف کند و پیکسل‌های جدیدی را برای پر کردن قسمت‌های خالی تولید می‌کند.

پاک کن جادویی صوتی

Audio Magic Eraser صدا را در یک کلیپ ویدیویی تجزیه و تحلیل می کند تا صداهای مختلف درون آن را شناسایی کرده و آنها را در لایه ها مرتب کند. سپس می توانید این لایه ها را کنترل کنید تا سطح صداهای مزاحم را کاهش دهید تا بتوانید آنچه را که می خواهید در ویدیو بشنوید بشنوید.

به عنوان مثال، اگر یک نوازنده را در بیرون ضبط می کنید، می توانید از Audio Magic Eraser برای کاهش صداهایی مانند باد، صحبت کردن افراد و ترافیک استفاده کنید.

بهبودهای صفحه نمایش تماس

Call Screen یکی از بهترین ویژگی های پیکسل است که از یک دستیار صوتی هوش مصنوعی برای نمایش واقعی تماس های شما برای شما استفاده می کند. در آینده، Call Screen می‌تواند بین تماس هرزنامه (مثلاً ضبطی که به شما می‌گوید یک سفر با تمام هزینه‌های پرداخت شده برنده شده‌اید) و تماس قانونی (مثلاً نماینده‌ای از شرکت هواپیمایی شما در حال تماس در این مورد) تفاوت قائل شود.

تایید سفر آینده شما). در مثال دوم، دستیار صوتی هوش مصنوعی به تماس‌گیرنده می‌گوید که سعی می‌کند شما را وارد خط کند و سپس خلاصه‌ای از وضعیت و مجموعه‌ای از گزینه‌هایی را که می‌توانید انتخاب کنید، از جمله برداشتن تلفن، به شما پینگ می‌کند. گزارش تماس به عنوان هرزنامه یا دریافت پیام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا