گوشی موبایل

گوگل تایید می کند که سری پیکسل 8 در آینده از صدای USB بدون نویز پشتیبانی می کند

گوگل برای اولین بار صدای USB بدون اتلاف را با اندروید 14 بتا 2 معرفی کرد. این ویژگی نوید تجربه در سطح دوستداران صوتی را نسبت به هدست های سیمی USB سازگار می دهد. در صورت دسترسی، می‌توانید به موسیقی فشرده‌نشده به روشی که در ابتدا ایجاد شده است گوش دهید.

گوگل اکنون تایید کرده است که به زودی صدای USB بدون اتلاف به سری پیکسل 8 و گوشی‌های سایر OEMها خواهد آمد. دیو برک، معاون مهندسی گوگل، در پاسخ به سوالی در خلال یک Reddit AMA، گفت: «در اصل کاری که آن (صدای USB بدون اتلاف) انجام می‌دهد این است که صدای کمی کامل را تضمین کند، بنابراین صدا از میکسر صدا، هر گونه افکت پردازشی و غیره دور می‌زند. پشتیبانی سیستم‌عامل را اضافه کرده‌ایم – بنابراین گام بعدی پشتیبانی از سوی سازندگان دستگاه و توسعه‌دهندگان برنامه است.

برک گفت که انتظار می‌رود پیکسل 8 و 8 پرو با اجرای نرم‌افزارهای آتی حالت بدون ضرر پیدا کنند. اما قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن باید از API جدید برای صدای بدون اتلاف استفاده کنند تا از این ویژگی استفاده کنند. هنگامی که آنها این کار را انجام می دهند، صدا را می توان مستقیماً از طریق USB بدون میکس، تنظیم صدا یا جلوه های پردازش ارسال کرد.

بنابراین هنگامی که این ویژگی در سری پیکسل 8 و سایر گوشی‌های اندروید 14 وارد می‌شود، کاربران می‌توانند هدفون‌های سیمی را به دستگاه‌ها متصل کنند و به صدای بدون اتلاف گوش دهند، مشروط بر اینکه به چنین فایل‌های صوتی دسترسی داشته باشند یا مشترک سرویس‌های پخش موسیقی بدون افت مانند TIDAL شوند. ، آمازون موزیک و اپل موزیک. همچنین انتظار می‌رود که Spotify یک لایه جدید استریم بدون ضرر به نام Spotify HiFi راه‌اندازی کند، اما تاریخ دقیق در دسترس بودن آن هنوز مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا