گوشی موبایل

مشخصات گوشی موبایل OnePlus Open

فهرست مطالب

OnePlus Open اولین گوشی تاشو فوق العاده از OnePlus است، افرادی که به طور مداوم گوشی های بسیار خوبی را با قیمت کمتری نسبت به رقبای خود می سازند.

با این حال، Open یک گوشی ارزان قیمت نیست. در عوض، این یک گوشی تاشو کامل است که شبیه گوشی Z Fold5 سامسونگ است. Open به راحتی از یک صفحه نمایش شیک به یک تبلت کوچک تبدیل می شود و به شما یک صفحه داخلی شگفت انگیز برای گشت و گذار در وب، انجام بازی یا تماشای فیلم در تمام شکوه Dolby Vision خود می دهد.

گوشی شیک و سبک است، زمانی که تا شده است کمی کوچکتر از آیفون 15 پرو مکس من است، اما در حالت باز فوق العاده نازک و سفت است. در هر دو پیکربندی در دست احساس می‌کنید، و در حالی که در حالت تا شدن کمی ضخیم‌تر از آیفون است، به خوبی در جیب جلوی من قرار می‌گیرد. اونس وزن اضافی نیز ناچیز است.

در نهایت، OnePlus Open تلفنی است که من دوست داشتم در هفته هایی که از آن استفاده کردم استفاده کنم. مشخصات فنی و مهندسی تعبیه شده در دستگاه، مطمئناً چشمگیر است، اما چیزی که باعث می شود این مورد از طرف من توصیه شود این است که چگونه همه چیز به خوبی کار می کند.

دوربین جادویی

مشخصات گوشی موبایل OnePlus Open

این شرکت به همکاری خود با Hasselblad ادامه می دهد و یک دوربین خیره کننده بزرگ در پشت دستگاه ارائه می دهد. اگر برآمدگی های بزرگ دوربین را دوست دارید، به سادگی بسیار زیبا است، و تصاویری که می گیرد نیز واقعاً خوب هستند. این دوربین دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با فناوری پیکسل ترانزیستور دو لایه سونی است که به عملکرد بهتر در نور کم و اندازه کوچکتر نسبت به سنسورهای سنتی کمک می کند.

همچنین یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با اپتیکال 3 برابر و زوم حسگر 6 برابری وجود دارد که در نور روز عملکرد تحسین برانگیزی دارد اما در تاریکی می‌تواند اطراف لبه‌ها کمی خشن باشد. همانطور که گفته شد، زوم 6X یک تنظیم از پیش تعیین شده کوچک است که می‌توانید از آن برای زمانی که می‌خواهید به سوژه خود نزدیک‌تر شوید، بدون نزدیک‌تر شدن به آن استفاده کنید.

آرایه دوربین پشتی همچنین شامل یک لنز 48 مگاپیکسلی “بسیار عریض” است که به شما امکان می دهد بزرگنمایی کنید و تعداد بیشتری از صحنه را نسبت به حالت معمولی دوربین اصلی ثبت کنید. دوستداران سلفی یک دوربین 20 مگاپیکسلی در حالت تبلت و یک لنز 32 مگاپیکسلی در حالت بسته معمولی دارند. آن را با دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 15 پرو مکس مقایسه کنید.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های کوچک دوربین این است که چگونه می‌توانید Open را باز کنید و پیش‌نمایش سلفی خود را در صفحه بیرونی قرار دهید. به عبارت دیگر، می توانید از دوربین های فانتزی پشت دستگاه استفاده کنید و خود را در صفحه اصلی گوشی ببینید، حالا در سمت راست دوربین در حالت باز. عکس های سلفی با دوربین بهتر هرگز آنقدر خوب به نظر نمی رسیدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا