گوشی موبایل

سامسونگ چهارمین تامین کننده باتری سری گلکسی اس 24 را مشخص کرد

ماه گذشته، متوجه شدیم که سامسونگ با سه تامین کننده باتری برای سری گلکسی S24 همکاری می کند. خوب، حداقل برای Galaxy S24+. آنها Samsung SDI Vietnam، Ningde Amperex Technology Limited و ELENTEC هند هستند. اکنون نام جدیدی را می شنویم – Navitasys India.

به گفته آژانس صدور گواهینامه کره ای Safety Korea، Navitasys India باتری هایی را با کد مدل EB-BS928ABY به سامسونگ عرضه خواهد کرد که می دانیم برای Galaxy S24 Ultra استفاده خواهد شد.

S24 و S24+ به ترتیب دارای باتری هایی با نام های مدل EB-BS922ABY و EB-BS926ABY خواهند بود. اینها در لیست گنجانده نشده اند، بنابراین باید دید که آیا Navitasys India باتری را فقط برای S24 Ultra یا دو گوشی دیگر نیز عرضه خواهد کرد.

مشخصات گوشی موبایل Samsung Galaxy S24 Ultra

همچنین باید دید که آیا تامین‌کنندگان باتری هندی سامسونگ فقط باتری‌های مدل‌های S24 مونتاژ شده در کارخانه هندی خود را – که در حال حاضر بزرگترین کارخانه تلفن همراه عملیاتی در جهان است – ارائه می‌کنند یا باتری‌ها را در کشورهای دیگر نیز عرضه می‌کنند.

شایعه شده است که سری گلکسی اس 24 سامسونگ در ژانویه 2024 معرفی می شود، بنابراین انتظار می رود در هفته های آینده بیشتر در مورد آن بشنویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا