گوشی موبایل

مشخصات گوشی موبایل Xiaomi 14

بالاخره روز دوشنبه تاییدیه تاریخ عرضه شیائومی 14 را دریافت کردیم. امروز، این شرکت اولین نگاه رسمی به گوشی هوشمند، شامل جزئیات خاص دوربین را فاش کرد.

تاکنون تنها رندرهای لو رفته از شیائومی 14 پرو را دیده‌ایم و هیچ‌یک از مدل‌های پایه آن را مشاهده نکرده‌ایم. با این حال، شیائومی اکنون با رندرهای دومی ارائه شده است.

رندرهای منتشر شده در Weibo نشان می دهد که Xiaomi 14 باید ویژگی های زیبایی شناختی زیادی را با برادر بزرگتر و سلف خود به اشتراک بگذارد. اینها شامل کناره های فلزی مسطح آیفون مانند و صفحه نمایش تخت است. شیائومی 14 همچنین دارای یک دوربین سلفی با سوراخ پانچ در صفحه نمایش 6.36 اینچی خود و در پشت آن، یک آرایه دوربین مربعی در گوشه سمت چپ بالای آن است که دارای سه لنز است.

مشخصات دوربین شیائومی 14 فاش شد

شیائومی در پست دیگری مشخصات دوربین اصلی خود را به نمایش گذاشت. این snapper دارای یک سنسور اصلی 1/1.31 اینچی با پیکسل های 1.2um است که می تواند در صورت لزوم تا 2.4um در آن قرار گیرد. اگرچه شیائومی می‌گوید که این سنسور از یک «مارک جدید حسگر تصویر» می‌آید، اما این مشخصات کاملاً با GN1 50 مگاپیکسلی سامسونگ که در سری پیکسل 7 استفاده می‌شود مطابقت دارد.

شیائومی 13 از Sony IMX800 استفاده می‌کرد، بنابراین ممکن است شیائومی به جابه‌جایی از یک تامین‌کننده سنسور به دیگری اشاره داشته باشد.

در مورد شیشه، یک لنز Leica Summulix با دیافراگم f/1.6 ذکر شده است. این چشم بازتر باید به نور بیشتری نسبت به دوربین اصلی شیائومی 13 که از لنز دیافراگم f/1.8 استفاده می‌کند، دسترسی داشته باشد.

البته، ما تنها زمانی می‌دانیم که دوربین‌های شیائومی 14 در عمل چگونه عمل می‌کنند. خوشبختانه، لازم نیست خیلی منتظر بمانیم. این گوشی در تاریخ 26 اکتبر رونمایی خواهد شد، اما منصفانه است که انتظار داشته باشیم تا قبل از آن، تیزرهای بیشتری از شرکت مادرش منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا