گوشی موبایل

4 روش برای خواندن پیام های iMessage بدون اطلاع فرستنده

آیا می‌خواهید متن iMessage را که دریافت کرده‌اید بخوانید اما تمایلی به پاسخ فوری ندارید؟ از این ترفندها برای خواندن آن بدون ایجاد رسید خواندن استفاده کنید.

آیا تا به حال یک متن iMessage دریافت کرده اید و بخواهید بدون اطلاع فرستنده آن را بخوانید؟ شاید عجله دارید و هنوز نمی توانید پاسخ دهید، یا به سادگی ترجیح می دهید پیام را با احتیاط پیش نمایش کنید و بعداً پاسخ دهید. ما همه آنجا بوده ایم!

خوشبختانه، راه‌های متعددی برای خواندن متون iMessage بدون اینکه خواننده متوجه شود وجود دارد. بیایید به آنها نگاه کنیم!

رسیدهای خواندن را برای iMessage خاموش کنید

ویژگی رسیدهای خوانده شده به شخص اجازه می‌دهد از بازکردن پیامش به همراه زمان خواندن آن مطلع شود. خوشبختانه، می‌توانید تمام رسیدهای خوانده شده را در برنامه پیام‌ها خاموش کنید یا آنها را برای مخاطبین خاصی خاموش کنید. برای غیرفعال کردن کامل رسیدهای خواندن، به Settings > Messages بروید و سوئیچ Send Read Receipts را خاموش کنید.

برای توقف اشتراک‌گذاری رسیدهای خواندن در iMessage برای مکالمات خاص، به برنامه پیام‌ها بروید. مکالمه خود را با شخصی که می خواهید رسید خواندن او را غیرفعال کنید باز کنید و روی عکس نمایه او در بالای صفحه ضربه بزنید. اکنون، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سوئیچ ارسال رسیدهای خواندنی را خاموش کنید.

قبل از خواندن پیام، آفلاین شوید

همانطور که از نام آن پیداست، آفلاین بودن یک ترفند ساده دیگر برای خواندن متن iMessage بدون ایجاد رسید خواندن است. با رفتن به Settings > Wi-Fi و خاموش کردن کلید Wi-Fi می‌توانید Wi-Fi را خاموش کنید.

اگر از طریق اتصال تلفن همراه به اینترنت متصل هستید، به Settings > Cellular بروید و سوئیچ Cellular Data را خاموش کنید. همچنین می توانید این کار را با کشیدن انگشت از گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش آیفون خود به پایین و خاموش کردن کلیدهای Wi-Fi و Cellular Data در مرکز کنترل انجام دهید.

پیام‌های پیش‌نمایش اعلان‌ها را بخوانید

یکی دیگر از راه های احمقانه برای خواندن متن iMessage بدون اطلاع فرستنده، از مرکز اطلاع رسانی است. پیش نمایش اعلان ها به شما امکان می دهد بدون باز کردن برنامه پیام ها، متون دریافتی را مشاهده کنید.

برای فعال کردن پیش‌نمایش اعلان‌ها، به Settings > Notifications بروید و روی Show Previews ضربه بزنید. اکنون می توانید از بین دو گزینه Always یا When Unlocked را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید اعلان‌های دریافتی را بدون باز کردن قفل دستگاه خود بخوانید، اولی را به دومی انتخاب کنید. با این حال، اگر نمی‌خواهید حریم خصوصی خود را به خطر بیندازید، دومی را توصیه می‌کنیم.

لمس لمسی یا لمس سه بعدی

استفاده از لمس لمسی (یا لمس سه بعدی در آیفون های قدیمی) روش دیگری برای خواندن متن iMessage بدون اطلاع فرستنده است. با پیدا کردن مکالمه ای که می خواهید بخوانید در برنامه پیام ها شروع کنید. سپس، روی رشته مکالمه به مدت طولانی فشار دهید تا پیش‌نمایش پیام ظاهر شود.

مگر اینکه پیام واقعا طولانی باشد، باید بتوانید کل متن را بدون فعال کردن رسیدهای خواندن با استفاده از لمس لمسی یا لمس سه بعدی بخوانید. با این حال، مطمئن شوید که هنگام خواندن پیام به طور تصادفی روی صفحه نمایش خود ضربه نزنید، زیرا در وهله اول تمام هدف استفاده از این ترفند باعث شکست رسیدهای خواندن می شود!

خواندن متون iMessage بدون ایجاد رسید خواندن

با استفاده از هر یک از چهار روشی که در بالا توضیح دادیم، می‌توانید متون iMessage را بدون اینکه با فشار پاسخ دادن فوری به مخاطبین خود مواجه شوید بخوانید. اگرچه خاموش کردن رسیدهای خواندن ساده‌ترین راه برای خواندن متون بدون هشدار به فرستنده است، توصیه می‌کنیم اگر این کار یکبار مصرف است، به ترفندهای دیگری تکیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا