گوشی موبایلهوش مصنوعی

استفاده از هوش مصنوعی در دوربین Samsung Galaxy S24 Ultra

سامسونگ ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است که برخی از ترفندهای جالب دوربین را با دوربین های 200 مگاپیکسلی و پلتفرم اسنپدراگون 8 نسل 3 به گوشی هایش نشان می دهد. این ترکیبی از مشخصات کاملاً تأیید می کند که اینها ویژگی هایی هستند که می توانیم در سری گلکسی S24 انتظار داشته باشیم، احتمالاً S24 Ultra.

یکی از این ویژگی‌های دوربین جدید که احتمالاً در سری گلکسی S24 قرار می‌گیرد، ISOCELL Zoom Anyplace است. سامسونگ می گوید این فناوری به صراحت برای سنسورهای 200 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و از فناوری ردیابی هوش مصنوعی اختصاصی و همچنین موتور هوش مصنوعی کوالکام در اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می گیرد.

 

Zoom Anyplace می‌تواند به‌طور خودکار یک سوژه را در یک ویدیو بزرگ‌نمایی و ردیابی کند، در حالی که فیلم‌های کوچک‌نمایی شده فول فریم از کل صحنه را به‌طور همزمان ضبط می‌کند. این بدان معناست که از یک دوربین دو نمایش ویدیویی 4K دریافت می‌کنید – یکی بزرگ‌نمایی و دیگری کوچک‌نمایی شده.

این ویژگی در طول زوم 2 برابر و 4 برابر کار می کند. این شرکت ادعا می‌کند که رنگ‌ها و زاویه ویدیو برای هر دو نمای بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی مشابه باقی می‌مانند.

Zoom Anyplace همچنین می‌تواند یک سوژه را ردیابی کند و آن را در زمان واقعی در حین حرکت در یک صحنه در فوکوس نگه دارد. همچنین می‌توانید با حفظ وضوح ویدیوی 4K، هر مکان را بزرگ‌نمایی کنید تا در هر جهت بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی کنید.

علاوه بر Zoom Anyplace، سامسونگ همچنین فناوری جدید E2E AI Remosaic را معرفی می‌کند که وعده کاهش زمان پردازش تصویر را در عین بهبود کیفیت تصویر می‌دهد. این شرکت می گوید E2E AI Remosaic ثبت تصاویر را تا 2 برابر سریعتر می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا