گوشی موبایل

چگونه رمز عبور هات اسپات خود را در اندروید پیدا کنیم

آیا نمی توانید رمز عبور برای هات اسپات اندروید خود را پیدا کنید؟ نگران نباشید، زیرا هر دو این پلتفرم‌ها راهی سریع و آسان برای فاش کردن رمز عبور کانون فعلی شما ارائه می‌دهند. حتی می‌توانید در صورت تمایل رمز عبور خود را تغییر دهید، و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

رمز عبور هات اسپات موبایل خود را در اندروید پیدا کنید

اگر کاربر اندرویدی هستید که می‌خواهید رمز عبور نقطه اتصال خود را پیدا کنید، مراحل زیر به شما نشان می‌دهد که چگونه. توجه داشته باشید که ما این مراحل را روی گوشی سامسونگ گلکسی انجام داده‌ایم، بنابراین مراحل مربوط به گوشی دقیق شما ممکن است کمی متفاوت باشد.

برای شروع، برنامه تنظیمات را در تلفن خود اجرا کنید و “اتصالات” را انتخاب کنید. برای برخی از دستگاه‌ها، ممکن است لازم باشد به جای آن «شبکه و اینترنت» را انتخاب کنید..

«نقطه اتصال تلفن همراه و اتصال به اینترنت» را انتخاب کنید.

«نقطه اتصال تلفن همراه و اتصال به اینترنت» را انتخاب کنید.

برای دسترسی به تنظیمات هات اسپات خود روی «موبایل هات اسپات» ضربه بزنید. اگر به جای آن گزینه «Wi-Fi Hotspot» را مشاهده کردید، روی آن ضربه بزنید.

در صفحه هات اسپات موبایل، در بخش «رمز عبور»، رمز عبور کانون فعلی خود را خواهید دید. این رمز عبوری است که سایر دستگاه ها برای اتصال به شبکه Wi-Fi hotspot گوشی شما باید از آن استفاده کنند.

همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی گزینه «پیکربندی» و وارد کردن رمز عبور جدید در قسمت «گذرواژه»، رمز عبور هات اسپات خود را تغییر دهید. سپس، مطمئن شوید که روی «ذخیره» ضربه بزنید.

اگر می‌خواهید سریع دستگاه دیگری را به هات اسپات اندروید خود متصل کنید، می‌توانید از کد QR Wi-Fi خود استفاده کنید. فقط کافی است این کد QR را از دستگاه دیگر اسکن کنید تا بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور به شبکه خود متصل شود. برای ایجاد این کد QR برای هات اسپات خود، روی گزینه “QR Code” در پایین صفحه موبایل هات اسپات ضربه بزنید.

Hotspot Password on Android

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا