تکنولوژیگوشی موبایل

آموزش بلاک و آنبلاک کردن در اسنپ چت

اسنپ ​​چت راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن خلاقانه لحظات روزانه خود با عزیزانتان ارائه می دهد. اما گاهی اوقات دیگر نمی خواهید کاربر خاصی با شما تماس بگیرد.

مسدود کردن شخصی در اسنپ چت آسان است. و رفع انسداد آنها حتی ساده تر است. بنابراین، چه به دنبال قطع رابطه با یکی از دوستان اسنپ باشید و چه می خواهید یک دوستی شکسته را اصلاح کنید، در اینجا یک فرآیند گام به گام برای مسدود کردن و رفع انسداد دوستان در اسنپ چت وجود دارد.

هنگامی که شخصی را در اسنپ چت مسدود می کنید، آنها نمی توانند استوری های شما را ببینند، مستقیماً با شما تماس بگیرند یا اسنپ برای شما ارسال کنند.

اگر می خواهید یک مخاطب خاص Snapchat را مسدود کنید، این مراحل را دنبال کنید:

  • Snapchat را باز کنید و انگشت خود را به سمت راست بکشید تا به لیست چت ها بروید.
  • در لیست خود پیمایش کنید تا فردی را که می خواهید بلاک کنید پیدا کنید. روی آواتار آنها ضربه بزنید تا صفحه نمایه آنها باز شود. حالا سه نقطه را در گوشه سمت راست بالای نمایه آنها بزنید. همچنین می توانید مستقیماً آواتار آنها را نگه دارید تا این منو ظاهر شود.
  • به Manage Friendship > Block بروید.
  • یک پنجره پاپ آپ باز می شود که از شما می خواهد این عمل را تایید کنید. کافی است دوباره روی Block ضربه بزنید تا دسترسی آنها به شما محدود شود.

هنگامی که کاربر در پلتفرم مسدود می شود، به کاربر اطلاع داده نمی شود. اما گفتن اینکه آیا کسی شما را در اسنپ چت مسدود کرده است آسان است.

این بدان معنی است که آنها احتمالاً وقتی حساب شما را جستجو می کنند متوجه می شوند. کاربر می تواند هر پیام ذخیره شده را در تاریخچه چت شما ببیند و از آن اسکرین شات بگیرد. از این اسکرین شات ها نیز مطلع نخواهید شد.

شایان ذکر است که بلاک کردن یک نفر او را از لیست دوستان شما نیز حذف می کند. اما آنها به سادگی از تماس با شما محدود خواهند شد. بنابراین، اگر فکر می‌کنید که آنها دستورالعمل‌های پلتفرم را نقض کرده‌اند، به جای آن، کاربر را در اسنپ چت گزارش دهید.

نحوه آنبلاک کردن در اسنپ چت

می توانید با رفع انسداد به یک کاربر محدود اجازه دهید دوباره با شما تماس بگیرد. در اینجا نحوه رفع انسداد یک کاربر در اسنپ چت آمده است:

  • روی آواتار خود در بالا سمت چپ ضربه بزنید و با زدن نماد چرخ دنده در بالا سمت چپ به تنظیمات بروید.
  • به پایین بروید تا به بخش کنترل حریم خصوصی برسید.
  • روی کاربران مسدود شده ضربه بزنید تا لیستی از کاربرانی که محدود کرده اید باز شود.
  • برای رفع انسداد یک شخص خاص، به پایین پیمایش کنید تا نام کاربری او را پیدا کنید. سپس روی X کنار نام آنها کلیک کنید.
  • یک پاپ آپ باز می شود که از شما می خواهد این عمل را تأیید کنید. برای رفع انسداد کاربر به سادگی Yes را بزنید.

هنگام رفع انسداد یک کاربر، این گزینه را خواهید داشت که دوباره او را اضافه کنید. به سادگی نام کاربری آنها را جستجو کنید و روی دکمه افزودن ضربه بزنید تا درخواست ارسال شود. قبل از اینکه بتوانید دوباره با کاربر تماس بگیرید، باید منتظر بمانید تا آنها این درخواست را بپذیرند.

هنگامی که این کاربر درخواست شما را پذیرفت، هر دو می توانید اسنپ ارسال و دریافت کنید. همچنین می توانید دوباره به سابقه چت خود دسترسی داشته باشید. اما اسنپ‌ها و پیام‌هایی را که کاربر مسدود شده در زمانی که تماس با شما محدود شده بود، ارسال نمی‌کند.

مدیریت دوستی های خود در اسنپ چت آسان است

بلاک کردن دوستی که در اسنپ چت شما را آزار می دهد می تواند به شما کمک کند آرامش روانی داشته باشید. از طرف دیگر، رفع انسداد آنها شروعی تازه به هر دوی شما خواهد داد. خوشبختانه، مسدود کردن و رفع انسداد کاربران در اسنپ چت بسیار آسان است.

پلتفرم همچنین همیشه یک پاپ آپ نشان می دهد که از شما می خواهد این اقدامات را تأیید کنید. این تضمین می کند که به طور تصادفی کسی را محدود یا رفع انسداد نکنید. اما همچنان باید مراقب باشید که چه کسی را به عنوان دوست اضافه می کنید. اشکالی ندارد که سختگیر باشید و هر درخواستی را که برایتان پیش می آید نپذیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا