گوشی موبایل

مشخصات و قیمت گوشی موبایل OnePlus Nord N30 SE

در حالی که همه مشتاقانه منتظر پرچمدار آینده یعنی OnePlus 12 هستند، OnePlus همچنین در حال کار بر روی یک دستگاه جدید دیگر است، این دستگاه بسیار ارزان تر. خوب، “جدید” اگر تعریف بسیار انعطاف پذیری از کلمه دارید.

ما در مورد OnePlus Nord N30 SE صحبت می کنیم که به تازگی توسط TDRA در امارات تایید شده است. تا اینجا خیلی خوب است، و این گواهی در واقع نام را نشان می دهد. اما شماره مدل را نیز به ما می دهد: CPH2605. و این شماره مدل Nord N30 در آمریکای شمالی و همچنین Nord CE 3 Lite است.

OnePlus Nord N30 SE

این دو گوشی دستگاه‌های مشابهی هستند که با نام‌های مختلف در بازارهای مختلف فروخته می‌شوند، و به نظر می‌رسد که دو گوشی برای OnePlus کافی نبودند، زیرا آماده می‌شود یک دوقلو سوم را به فهرست اضافه کند. در حال حاضر، مشخص نیست که Nord N30 SE به جز امارات کجا فروخته خواهد شد.

همچنین این یک راز است که چرا OnePlus این کار را انجام می دهد. چرا نمی‌توان آن را Nord N30 (ما کوتاه‌ترین نام این دسته را انتخاب کردیم) در همه جای دنیا باشد؟ چرا برخی از مردم باید با Nord N30 SE یا Nord CE 3 Lite استفاده کنند؟ حتی “SE” و “CE” به چه معناست؟ سؤالات بسیار زیاد است و هیچ پاسخی از طرف OnePlus در مورد این موضوع وجود ندارد.

به هر حال، Nord N30 SE مانند Nord N30 و Nord CE 3 Lite دارای صفحه نمایش لمسی 6.72 اینچی 1080×2400، Snapdragon 695 SoC، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا، سیستم دوربین سه گانه عقب خواهد بود. 108 مگاپیکسل اصلی، 2 مگاپیکسل ماکرو، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی)، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی. به احتمال زیاد با اندروید 13 راه اندازی خواهد شد، حتی اگر اندروید 14 در حال حاضر منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا