گوشی موبایل

معرفی سری ROG Phone 8 ایسوس با تراشه Snapdragon 8 Gen 3

ایسوس در حال آماده شدن برای عرضه سری گوشی‌های هوشمند گیمینگ نسل بعدی خود، ROG Phone 8 است. این بار انتظار می‌رود سه گوشی در این خط تولید شود: ASUS ROG Phone 8، ASUS ROG Phone 8 Pro و ASUS ROG Phone 8 Ultimate. تاریخ عرضه هنوز اعلام نشده است اما ایسوس تایید کرده است که سری ROG Phone 8 از جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می گیرد.

چیپست ASUS ROG Phone 8 مشخص شد

ایسوس رسما تایید کرد که سری ROG Phone 8 از پردازنده جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می برد. این یک چیپست 4 نانومتری با حداکثر سرعت کلاک 3.3 گیگاهرتز است. این چیپست همچنین دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی است که شرکت آن را «Titan of On-Device Intelligence» می‌نامد. کوالکام گفت اسنپدراگون 8 نسل 3 30 درصد قدرتمندتر و 20 درصد کارآمدتر از نسل 8 8 است.

اسنپدراگون 8 نسل 3 نیز از مرز 2 میلیون در پلتفرم بنچمارک AnTuTu عبور کرد. در مجموع 2,139,281 امتیاز به دست آورد و اولین رکورد رسمی محسوب می شود.

با اسنپدراگون 8 نسل 3، سری ROG Phone 8 یکی از سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار خواهد بود. این همچنین باعث می شود سری ROG Phone 8 در میان اولین دسته از تلفن هایی قرار گیرد که با چیپست پرچمدار جدید عرضه می شوند. شیائومی قبلاً با اولین گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 پیشتاز بوده است و گوشی‌های دیگری از جمله Vivo، Realme و iQOO در خط تولید قرار دارند.

 

سری ASUS ROG Phone 8: آنچه تاکنون می دانیم

در مورد سری ROG Phone 8، انتظار می‌رود که هر سه گوشی از یک چیپست استفاده کنند. ROG Phone 8 Ultimate نیز در Geekbench با چیپست Snapdragon 8 Gen 3 مشاهده شد. این لیست همچنین نشان داد که این گوشی با اندروید 14 و 16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. با این حال، جزئیات در مورد مشخصات و ویژگی های تلفن ها هنوز کمیاب است، بنابراین در حال حاضر انتظار زیادی نداریم. در مورد راه اندازی، ممکن است تا پایان سال یا اوایل سال 2024 انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا