گوشی موبایل

OnePlus 12 دارای حسگر Sony LYTIA’ Pixel Stacked’ است

NePlus تایید کرده است که OnePlus 12 دارای سنسور LYTIA “Pixel Stacked” خواهد بود. این پس از همکاری این شرکت با سونی برای استفاده از حسگر تصویر سونی LYT-T808 LYTIA با فناوری پیکسل ترانزیستور دو لایه برای تلفن تاشو OnePlus Open انجام شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در Digital Chat Station، OnePlus 12 از همان سنسور LYT-T808 استفاده خواهد کرد، اما در OnePlus Open به جای 48 مگاپیکسل، 50 مگاپیکسل خواهد داشت.

رئیس وان پلاس چین، لی جی لوئیس، می گوید که همه پرچمداران تصویربرداری مجهز به حسگرهای سونی، سونی + اسنپدراگون + هاسلبلاد، همراه با الگوریتم پرچمدار OPPO Find هستند. او اضافه کرد که این بار وان پلاس 12 دارای قابلیت های تصویربرداری بی سابقه ای است که از رقبا پیشی می گیرد و ممکن است از تصور شما فراتر رود.

OnePlus قبلاً صفحه نمایش 2K “X1 (Oriental)” از BOE با روشنایی حداکثر 2600 نیت و تراشه نمایش P1 موتور با کیفیت تصویر خود توسعه یافته نسل اول OPPO را تأیید کرده است. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. شایعات قبلی تا 24 گیگابایت رم، حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی و یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 100 واتی و همچنین شارژ سریع بی سیم 50 واتی را فاش کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا