گوشی موبایل

مشخصات گوشی موبایل Motorola Moto G Power 5G فاش شد

موتورولا در آوریل 2023 از Moto G Power 5G با تراشه Dimensity 930 و دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی کرد. ما نمی دانیم موتورولا چه زمانی جانشین خود را عرضه می کند، اما به لطف OnLeaks، می دانیم که چگونه خواهد بود زیرا افشاگر رندرهایی از Motorola Moto G Power 5G (2024) را به اشتراک گذاشته است و طراحی آن را آشکار می کند.

Motorola Moto G Power 5G (2024) مانند مدل قبلی خود حول یک صفحه نمایش سوراخ دار ساخته شده است، اما از صفحه نمایش Moto G Power 5G بزرگتر است (6.7 اینچ در مقابل 6.5 اینچ). در اطراف پشت، Moto G Power 5G (2024) دارای دو دوربین است که در یک جزیره مستطیل شکل با فلاش قرار دارند.

Motorola Moto G Power 5G

این گوشی هوشمند دارای قاب های تخت است. در قاب سمت راست دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور قرار دارند که می‌توانند به عنوان اسکنر اثرانگشت عمل کنند و در سمت چپ شیار سیم‌کارت قرار دارد. در پایین پورت USB-C قرار دارد که با جک هدفون 3.5 میلی متری، میکروفون اصلی و بلندگو به آن وصل شده است و در بالا میکروفون ثانویه قرار دارد.

این منبع ادعا می‌کند که Motorola Moto G Power 5G (2024) دارای ابعاد 167.3 x 76.4 x 8.5 میلی‌متر است، اما چیز دیگری در مورد گوشی هوشمند فاش نکرده است. با این حال، می توانید انتظار داشته باشید که با نزدیک شدن به راه اندازی آن، اطلاعات بیشتری در مورد آن بشنوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا