گوشی موبایلهوش مصنوعی

در این گوشی ها سامسونگ از هوش مصنوعی ChatGPT استفاده خواهد شد

ChatGPT داغترین نوآوری هوش مصنوعی است که در سال 2023 وارد شده است. چت ربات های هوش مصنوعی می توانند توصیه ها و راه حل های جامعی را برای مشکلاتی که کاربران معمولاً جستجو می کنند ارائه دهند و آنها را خلاصه کنند تا به راحتی قابل مصرف باشند.

این یک ارزش افزوده فوق‌العاده برای کاربران معمولی است و سامسونگ می‌خواهد اطمینان حاصل کند که گوشی‌های هوشمند گلکسی آن در ارائه آن عقب نمانند.

طبق گزارشی از Business Korea (از طریق Sammobile)، سامسونگ بخشی از برنامه های هوش مصنوعی گوشی هوشمند خود را اعلام کرده است. این شرکت در تلاش است تا “فناوری هوش مصنوعی را به عنوان یک تجربه جدید در دستگاه های ما معرفی کند.” این فناوری‌های هوش مصنوعی بر اساس اعلامیه‌هایی که در جریان فراخوان درآمد سه‌ماهه سوم این شرکت منتشر شد، از سال 2024 ارائه خواهند شد.

این گزارش این اظهارات را برای اشاره به هوش مصنوعی مولد روی دستگاه تفسیر می‌کند، که اجازه می‌دهد وظایف مرتبط با هوش مصنوعی بدون نیاز به اتصال به اینترنت مستقیماً روی تلفن هوشمند انجام شود. گفته می شود سامسونگ در حال توسعه فناوری هوش مصنوعی مولد خود برای این منظور است. در این گزارش همچنین اشاره شده است که این فناوری می تواند در گلکسی اس 24 یا گلکسی زد فولد 6 به کار گرفته شود.

شایعه شده است که گلکسی اس 24 اولترا از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد. کوالکام با افتخار بسیاری از پیشرفت‌های هوش مصنوعی را در این SoC به نمایش گذاشته است، مانند عملکرد تا 98 درصد سریع‌تر، افزایش بازده 40 درصد و موارد دیگر. کارهایی مانند تولید تصاویر از دستورات متنی اکنون می توانند در یک ثانیه انجام شوند، در حالی که در SoC قبلی بیش از 15 ثانیه طول کشید.

به این ترتیب، اگر Galaxy S24 Ultra با این SoC همراه باشد، وسیله‌ای عالی برای نشان دادن تمام فناوری هوش مصنوعی است که سامسونگ برای تجربه تلفن هوشمند گلکسی ساخته است. باید منتظر بمانیم تا درباره آنچه که سامسونگ با هوش مصنوعی برای ما آماده می کند بیشتر بدانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا