گوشی موبایل

سامسونگ گلکسی S24 دارای AMD FSR برای بهبود عملکرد بازی ها می باشد

شمارش معکوس برای سری گلکسی اس 24 سامسونگ آغاز شده است. تقریباً هر روز ما مشتاقانه منتظر اطلاعات جدیدی در مورد تلفن های مورد انتظار هستیم. به عنوان مثال، اخیراً اشاره کردیم که سری گلکسی اس 24 قرار است در 17 ژانویه رونمایی شود و دارای پردازنده ویژه اسنپدراگون 8 نسل 3 با قابلیت اورکلاک است.

با این حال، طبق آخرین اطلاعاتی که به دست آمده، پردازنده خاص تنها چیزی نیست که این گوشی را از رقبای خود متمایز می کند. سامسونگ با AMD و Qualcomm همکاری می کند تا فناوری FSR (FidelityFX Super Resolution) را به گوشی های هوشمند پرچمدار خود بیاورد.

سامسونگ گلکسی اس 24 به تقویت AMD FSR برای بازی، ردیابی پرتو می‌پردازد

سامسونگ بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان است. با این حال، علیرغم اینکه از نظر حجم فروش در صدر قرار دارد، سال هاست که با یک موضوع مهم دست و پنجه نرم می کند.

بخش قابل توجهی از سهم بازار سامسونگ از دستگاه‌های مبتدی و میان‌رده است. در حالی که این امر از نظر حجم درآمد به ارمغان می آورد، مدل های پایین رده به اندازه سری گلکسی اس یا فولد سودآور نیستند.

در تلاش برای رفع این مشکل، سامسونگ برنامه های ویژه ای برای گلکسی اس 24 طراحی کرده است. مرحله اول شامل استفاده از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 ویژه طراحی شده با قابلیت اورکلاک است و مرحله دوم یکپارچه سازی فناوری FSR است.

برای کسانی که با FSR آشنا نیستند، این یک فناوری است که توسط AMD برای بهبود عملکرد بازی توسعه یافته و با DLSS انویدیا رقابت می کند. این فناوری به دستگاه شما اجازه می‌دهد تا بازی‌های گرافیکی سخت‌تری را بدون بارگذاری بیش از حد سخت‌افزار اجرا کند.

FSR که در کارت‌های گرافیکی سری Radeon AMD نیز استفاده می‌شود، اکنون در سری گلکسی اس 24 سامسونگ نیز قابل استفاده خواهد بود. بر اساس گزارش ها، سامسونگ، کوالکام و AMD در این زمینه با یکدیگر همکاری کرده اند.

Snapdragon 8 Gen 3 در حال حاضر دارای فناوری هایی مانند ray tracing برای افزایش قابل توجه عملکرد بازی است. افزودن FSR به مدل‌های S24 آنها را به سطح جدیدی می‌برد. اینکه چگونه این به کاربران سود می رساند باید دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا