گوشی موبایل

گوشی موبایل سامسونگ S24 دارای فریم تیتانیومی خواهد بود

در اوایل این ماه، متوجه شدیم که سامسونگ می تواند از اپل پیروی کند و تیتانیوم را در قاب گلکسی اس 24 اولترا پیاده کند. اکنون یک افشای جدید از این شایعه پشتیبانی می کند و ادعا می کند که سامسونگ می تواند برنامه را در صورت استقبال مثبت گسترش دهد.

Elec گزارش می دهد که منابع ناشناس آن تایید کرده اند که نسل بعدی Ultra دارای تیتانیوم خواهد بود. طبق گزارش‌ها، سامسونگ در مراحل پایانی تضمین نرخ بازدهی مواد است.

گفته می شود این غول فناوری با چندین تامین کننده کیس چینی کار می کند. یکی از آنها – شرکتی به نام Solomon – در حال پردازش آلیاژ تیتانیوم برای سامسونگ است.

علاوه بر این، سامسونگ ممکن است مراقب احساس مصرف کنندگان در مورد مواد جدید باشد. اگر استقبال مثبت باشد، این رسانه ادعا می کند که سامسونگ قاب تیتانیومی را به مدل های دیگر گسترش خواهد داد.

همه اینها با وجود این واقعیت است که استفاده از قاب تیتانیومی ممکن است “چهار تا پنج برابر” بیشتر از راه حل فعلی برای سامسونگ هزینه داشته باشد. فریم های آلومینیومی S23 در حال حاضر برای سامسونگ کمتر از 20 دلار هزینه دارد.

گفته می شود این شرکت کره جنوبی برای حدود 15 میلیون دستگاه فیلمبرداری می کند. این عدد با تعداد S23 Ultraهایی که تاکنون ارسال شده اند مطابقت دارد.

بر اساس اطلاعات قبلی، انتظار داریم S24 Ultra دارای دوربین 200MP+12MP+50MP+10MP، صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD+ LTPO OLED و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد. اخیرا یکی از مدیران کوالکام نیز تایید کرده است که دو نسخه از گلکسی اس 24 عرضه خواهد شد – یکی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و دیگری بدون تراشه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا