گوشی موبایل

وبسایت 3C شارژ سریع 100 واتی وان پلاس 12 را تایید می کند

OnePlus در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود، OnePlus 12 است. این دستگاه اخیراً گواهینامه 3C را دریافت کرده است که برخی از جزئیات کلیدی در مورد قابلیت های شارژ آن را فاش می کند.

این گواهینامه دو آداپتور برق برای OnePlus 12 با شماره مدل VCBAHBCH و VCBAOBCH را نشان می دهد. هر دو آداپتور از توان خروجی 11 ولت/9.1 آمپر پشتیبانی می‌کنند که به معنای سرعت شارژ 100 وات است. این همان سرعت شارژ وان پلاس 11 است.

وان پلاس تایید کرده است که وان پلاس 12 دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. اخیراً در AnTuTu با امتیاز چشمگیر 2,110,808 مشاهده شد. نسخه جهانی نیز در اوایل این هفته از IMDA و GeekBench بازدید کرد.

همچنین در حال همکاری با سونی است تا سنسور دوربین دولایه پرچمدار Lytia را به OnePlus 12 بیاورد. این شرکت قبلاً نمونه هایی از دوربین را به اشتراک گذاشته است تا توانایی دوربین خود را نشان دهد.

از دیگر ویژگی های شایعه شده می توان به صفحه نمایش خمیده 2K با اسکنر اثر انگشت نوری، باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی و 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به عنوان پیکربندی پایه اشاره کرد.

وان پلاس هنوز تاریخ عرضه رسمی وان پلاس 12 را اعلام نکرده است، اما ایستگاه چت دیجیتال (DCS) پیشنهاد می کند که در نوامبر 2023 و در کنار مدل Ace 3 در چین عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا