گوشی موبایل

قلم گلکسی اس 24 اولترا تاییدیه گرفت

تا رونمایی سری گلکسی اس 24 چند ماهی باقی مانده و تاکنون شایعات بسیاری درباره این سری دریافت کردیم. حال نوبت به کسب تاییدیه قلم اس پن نسل بعدی گلکسی اس اولترا رسیده که به تازگی دریافت کرد.

انتظار داریم سامسونگ اوایل سال آینده سری گلکسی اس 24 را رونمایی کند. ما شایعات مختلفی را در مورد دستگاه‌های پرچمدار آینده این شرکت دریافت کردیم، اما اکنون، یک گواهی جدید به قلم S Pen اشاره دارد که با مدل گران این سری یعنی گلکسی اس 24 اولترا همراه خواهد شد.

برای کسانی که مطلع نیستند، سری گلکسی اس 24 شامل گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا می‌شود. مشابه گلکسی اس 23 اولترا، مدل گلکسی اس 24 اولترا نیز با یک قلم اس پن خواهد داشت. اما قبل از هر گونه معرفی رسمی، قلم S پن این گوشی هوشمند در وب سایت بلوتوث SIG مشاهده شد.

گلکسی اس 24 اولترا با قلم بهتر

با نگاهی به لیست آنلاین، پایگاه داده نشان داده که قلم S Pen گلکسی اس 24 اولترا دارای شماره مدل EJ-PS928 است. این مدل S Pen همانند SM-S928 است که قلم مرتبط با Galaxy S24 Ultra مربوط می‌شود. گواهی بلوتوث تنها تایید می‌کند که S24 Ultra دارای قلم S بوده، اما هیچ جزئیات دقیق دیگری در مورد قلم یا گوشی هوشمند را فاش نکرد.

از آنجایی که این یک گوشی هوشمند نسل جدید بوده، جدیدترین قلم S Pen ممکن است با بهبودهایی در طراحی یا ویژگی راهی بازار شود. حتی اخیرا اطلاعاتی درباره گزینه رنگی و تاریخ دقیق رونمایی فاش شد. سری اس 24 برنامه‌ریزی شده روز 17 ژانویه یا 27 دی امسال معرفی شود. انتظار داریم بیشتر شایعات و اطلاعاتی که فاش شده به حقیقت تبدیل شود.

سامسونگ در تلاش بوده پرچمدارانی قدرتمند معرفی کرده که در نوع خود کم‌نظیر هستند. اطلاعات بیشتری در دست نیست و نباید به شایعات بی‌اساس اشاره کرد.انتظار داریم اخبار بیشتری ارائه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا