گوشی موبایل

اولین تصویر گوشی هوآوی نوا 12 پرو

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های سری نوا را معرفی می‌کند. پیشتر سری نوا 11 معرفی شد و اخیرا نیز نسخه SE این خانواده رونمایی شده است. اکنون اطلاعاتی درباره سری نوا 12 از جمله هوآوی نوا 12 پرو بدست آمد.

انتظار رفته سری نوا 12 رقیب جدی برای سری اوپو Reno 11 و سری ویوو S18 باشد که بزودی هر دو خانواده از راه می‌رسند. در تصویر لو رفته از Nova 12 Pro شاهد طراحی منحصربفرد با نمایشگر منحنی و دو حفره دوربین سلفی جدا از هم و بخش عقبی با ماژول دوربین دوگانه و سه حسگر دوربین اشاره کرد.

همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، هواوی نوا 12 پرو دارای صفحه نمایش OLED با لبه خمیده خواهد بود و دوربین جلو دوگانه هر یک حسگری 60 مگاپیکسل هستند تا عملکرد سلفی بالایی از خود نشان دهند. سیستم دوربین عقب نوا 12 پرو نیز جذابیت متمایزی دارد زیرا دارای دوربین اصلی در بالا و به دنبال آن یک جزیره دوربین بیضی شکل بوده که دو لنز باقی مانده را با یک نوار فلاش LED افقی در بین آن قرار می‌دهد.

هوآوی نوا 12 پرو با طراحی منحصربفرد

هوآوی نوا 12 پرو

طبق شایعات، در عقب سه حسگر دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، لنز اولتراواید 12 مگاپیکسل و لنز تله فوتو 50 مگاپیکسل تعبیه خواهد شد. البته گفته شده دوربین اولتراواید ممکن است به عنوان ماکرو هم استفاده شود.

پیش بینی شده که Nova 12 Pro به چیپست Kirin 9000s مجهز به 5G تجهیز شده و پنل OLED آن نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه دهد. انتظار رفته باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی هم تدارک دیده شود. انتظار داریم این دستگاه با سیستم‌عامل Harmony OS 4 و پشتیبانی ارتباط ماهواره‌ای عرضه شود.

در اخبار مرتبط، نسخه استاندارد نیز با کایرین 830 هوآوی در کنار مدل پرو معرفی خواهد شد. اطلاعات بیشتری در کار نیست و نباید به شایعات بی‌اساس اشاره داشت. هوآوی در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوع و جذابی همراه سازد تا بتواند نظر مخاطب را جلب سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا