گوشی موبایل

انتشار تصاویر تیزری رسمی گوشی Redmi 13C

Redmi گوشی هوشمند جدیدی به نام Redmi 13C بزودی معرفی خواهد کرد که قرار است به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه شود. این گوشی هوشمند اخیراً به طور کامل از طریق یک ویدیوی غیررسمی فاش شده است. اکنون، این برند به طور رسمی تصاویر تیزری از محصول آیند را فاش کرده است.

در یک تیزر منتشر شده پلتفرم X (توئیتر)، شیائومی بیان می‌کند که:

ردمی 13C در راه است و رنگ‌های بیشتر، سبکی تازه، عملکرد قوی‌تر و پایدارتر، صفحه نمایش بزرگ‌تر و صاف‌تر، به‌علاوه دوربین‌هایی که دقت و رنگ بهتری دارند را تضمین می‌کنند، به ارمغان می‌آورد. دید واضح‌تر!

گوشی Redmi 13C

همچنین تصاویری از پنل عقب و جلوی دستگاه را منتشر شد. با شروع از جلو، می‌توانیم ببینیم که این گوشی هوشمند دارای یک حاشیه زیر نمایشگر ضخیم و یک حاشیه ضخیم بالایی با یک طراحی ناچ صفحه نمایش است. تصویر پنل عقب نشان می‌دهد که گوشی هوشمند در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز روشن و سایه آبی روشن که شبیه رنگ سفید طوفان برفی Poco F5 است عرضه می‌شود.

ویدئویی که اخیرا منتشر شده، نشان می‌دهد که Redmi 13C دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی IPS با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی تا 90 هرتز است. نکته قابل توجه این بوده که حاشیه‌های قابل‌توجهی در هر طرف و ناچ در جلو دارد. این گوشی دارای بدنه پلاستیکی در عقب بوده و در رنگ‌های براق سبز، آبی و مشکی موجود است.

از نظر قابلیت‌های دوربین، سیستم دوربین عقب شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود، همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم دارد. در بخش سخت افزاری باید به پردازنده Helio G85 همراه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا از طریق یک اسلات کارت microSD اختصاصی اشاره کرد.

Redmi 13C دارای سیستم عامل MIUI مبتنی بر اندروید 13 است و یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 18 واتی و پورت USB-C دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا