گوشی موبایل

گوشی پوکو X6 Pro به زودی معرفی می شود

شایعه شده است که زیربرند POCO شیائومی قصد دارد بزودی سری F6 را معرفی کند. اما در این میان سری X6 هم در آینده نزدیک به عنوان میان رده‌های نسل جدید از راه خواهند رسید.

سری F6 دو مدل پرو و استاندارد دارد و سری X6 هم در دو مدل پرو و استاندارد راهی بازار خواهد شد. این شرکت تاکنون اطلاعاتی در رابطه با عرضه سری POCO X6 فاش نکرد، اما به نظر رسیده این سری به زودی عرضه شود زیرا اخیراً Tech Outlook یک دستگاه POCO را در وب سایت صدور گواهی BIS با شماره مدل 23122PCD1I مشاهده کرد.

اگرچه نام مستعار از لیست بالا فاش نشد، گمان رفته اسمارتفون موردنظر پوکو X6 Pro باشد. اخیراً یک دستگاه POCO با شماره مدل مشابه نیز در پایگاه داده IMEI رویت شده که گفته می‌شود تنها تلفن هوشمند پوکو X6 Pro است. فهرست موجود در پایگاه داده BIS تایید کرده که این گوشی هوشمند برای اولین بار در بازار هند عرضه خواهد شد.

پوکو X6 Pro در نزدیکی معرفی

گوشی پوکو X6 Pro

طبق گزارش‌های قبلی، گفته شده که Redmi Note 13 Pro تازه عرضه شده به عنوان POCO X6 Pro وارد بازارهای جهانی می‌شود در حالی که انتظار رفته POCO X6 5G نسخه اصلاح شده Redmi Note 13 5G باشد. ردمی نوت 13 و ردمی نوت 13 پرو در حال حاضر اولین عرضه خود را در بازار چین انجام دادند و باید دید نسخه جهانی آنها چه بازخوردی کسب خواهد کرد.

برند ردمی و پوکو شیائومی در بازار هندوستان بسیار فعال هستند و پیش بینی شده سری ایکس 6 هم نخستین بار در همین منطقه معرفی و عرضه شود. با معرفی در این منطقه، عرضه در سایر نقاط طولی نخواهد کشید. پیشتر بود شیائومی سری شیائومی 14 پرچمدار را معرفی کرده که از طراحی و مشخصات قابل توجهی برخوردار هستند.

در هر صورت تا معرفی سری پوکو X6 فاصله چندانی باقی نمانده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا