گوشی موبایل

سری Redmi K70 در ماه نوامبر معرفی می شود

برند فرعی ردمی، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند شیائومی، در آستانه معرفی محبوب‌ترین و موردانتظارترین سری پرچم‌دار خود یعنی Redmi K70 در چین است. گفته می‌شود این سری شامل سه گوشی هوشمند Redmi K70، Redmi K70 Pro و Redmi K70e می‌شود. اخیراً با به‌روزرسانی‌های زیادی در مورد این دستگاه‌های آینده مواجه شده‌ایم و گمان رفته که این برند تنها در ماه نوامبر از این سری رونمایی کند.

پیش از معرفی رسمی این سری، مدیر کل شیائومی، لو ویبینگ، اشاره کرد که سری Redmi K70 می‌تواند در این ماه برای اولین بار عرضه شود. در این پست، لو ویبینگ در حال صحبت پیرامون کنفرانس خبری K70 بوده که نشان می‌دهد این شرکت ممکن است بزودی این سری را رونمایی کند و پیش بینی شده که عرضه سری Redmi K70 تنها در این ماه انجام شود. این اولین بار نیست که مدیر کل شیائومی به عرضه این سری آینده اشاره دارد، چند روز قبل نیز دیده شد که در مورد سری‌های آینده صحبت کرده که نشان دهنده معرفی و عرضه در ماه نوامبر دارد.

سری Redmi K70 بزودی از راه می رسد

بر اساس گزارش‌ها، Redmi K70 به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد، در حالی که K70 پرو دارای پردازنده قدرتمندتر اسنپدراگون 8 نسل 3 است. هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت از تراشه مدیاتک یا کوالکام برای تامین انرژی K70e استفاده خواهد کرد. صفحه نمایش Redmi K70 ممکن بوده از وضوح 1.5K پشتیبانی کند، در حالی که نوع K70 Pro ممکن است وضوح 2K را ارائه دهد. Redmi K70 از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی کرده در حالی که گفته می‌شود مدل پرو از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد داشت. این سری با رابط کاربری MIUI 15 مبتنی بر اندروید 14 عرضه خواهد شد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند سری گوشی ردمی در چندین مدل معرفی و عرضه شود. سری ردمی K پرچمداران جذابی هستند که ویژگی‌های بزرگی دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا